چاپ کد خبر: 39094
9 آذر 1399

مرگ هولناک مرد ۶۰ ساله در درگیری محلی روستای سرتلی سپیدان

صحنه جرم

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: در درگیری روز گذشته در روستای “سرتلی” شهرستان سپیدان پیرمرد ۶۰ ساله فوت کرد.

احبار و حوادث استان فارس : به گزارش اول فارس ، سرهنگ “کاووس محمدی” با اعلام این خبر بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری در روستای “سرتلی” شهرستان سپیدان، بلافاصله ماموران به همراه عوامل امدادی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: ماموران در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که مردی ۲۶ ساله به دلیل اختلافات محلی با مراجعه به جلوی منزل پیرمردی ۶۰ ساله با وی درگیر و سپس با خودرو مزدا با وی برخورد و منجر به مجروحیت شدید آن می‌شود.

سرهنگ “محمدی” با بیان اینکه فرد مجروح پس انتقال به بیمارستان به دلیل شدت جراحات وارده فوت می‌کند، گفت: مرد ۲۶ ساله که پس از این حادثه متواری شده بود پس از یک ساعت با تلاش ماموران یگان امداد دستگیر و تحویل پلیس آگاهی شد.

معاون اجتماعی پلیس فارس، خاطر نشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت داشتن هرگونه اختلاف، با مراجعه به مراکز مشاوره مجاز مشکل خود را بر طرف کنند تا شاهد حوادث ناگواری نباشیم.

آخرین خبرها را در گروه واتساپ اول فارس بخوانید. (کلیک کنید)

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ناشناس شنبه , ۱۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱:۰۲

متاسفانه بیماریهای روانی وعصبی در جامعه ما رو به گسترش هست وبیماریهای روانی اتفاقا هیچ رپطی به تحصیلات موقعیت اجتمایی ومال ومقام ندارد وهر فردی ممکن هست به به انواع بیماریهای روانی مبتلا شود ومتاسفانه فرهنگ جامعه ما غلط هست مراجعه به روان پزشک را نوعی انگ اجتمایی میدانند وظیفه مسوولین هست کاری کنند تا حوادث اجتمایی اتفاق نیفتد

آخرین اخبار