چاپ کد خبر: 79765
12 فروردین 1401

دریا دار «محمدهادی رزم‌زن» در گذشت+ پیام تسلیت فرمانده کل سپاه

دریادار دوم پاسدار حاج محمدهادی رزم‌زن، یکی از یادگاران دفاع مقدس و از فرماندهان تأثیرگذار در عرصه موشکی نیروی دریایی سپاه به یاران شهیدش پیوست.

2412396 494

به گزارش اول فارس، دریادار دوم پاسدار حاج محمدهادی رزم‌زن، یکی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس و از فرماندهان تأثیرگذار در عرصه موشکی نیروی دریایی سپاه بر اثر ابتلا به بیماری روز گذشته، ۸ فروردین به یاران شهیدش پیوست.

مراسم تشییع پیکر این سردار پرافتخار اسلام که مدتی به عنوان فرمانده موشکی نیروی دریایی سپاه  نیز خدمت کرده بود،روز، ۹ فروردین‌ماه در شیراز برگزار شد.

سردار رزم‌زن، پس از تحمل یک دوره بیماری قلبی و کبدی دعوت حق را لبیک گفت و در مراسمی با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولان استانی و مردم شهید پرور شهر شیراز تشییع و در جوار یاران شهیدش آرام گرفت.

فرمانده موشکی نیروی دریایی سپاه، فرماندهی دانشکده موشکی امام صادق(ع) و فرمانده ارشد مراکز نیروی دریایی سپاه در استان فارس از جمله سوابق درخشان این فرمانده فقید بوده است.


فرمانده‌کل سپاه درگذشت سردار «محمدهادی رزم‌زن» را تسلیت گفت

سرلشکر سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی پیامی درگذشت مرحوم سردار «محمدهادی رزم‌زن»، فرمانده سابق موشکی نیروی دریایی سپاه را تسلیت گفت.

به گزارش اول فارس، به نقل از روابط عمومی نیروی دریایی سپاه، در پی درگذشت سردار «محمدهادی رزم‌زن»، سرلشکر پاسدار حسین سلامی، فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور پیامی، عروج آسمانی این سردار سرافراز سپاه اسلام را تسلیت گفت.
سردار سلامی

در این پیام آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

عروج آسمانی مجاهد نستوه و سردار سرافراز «سرتیپ دوم پاسدار محمد هادی رزم‌زن» از فرماندهان و پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس و نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به محضر رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی (مدظله العالی)، خانواده معظم، همرزمان و یادگاران دفاع مقدس و مردم شریف، مومن و قدرشناس استان فارس  تسلیت عرض می‌نمایم.

مجاهدت‌های ماندگار آن سردار مخلص و پیشتاز در پاسداری از انقلاب و دفاع از استقلال و امنیت ملت ایران به ویژه در هشت سال دفاع مقدس و سپس همت قابل ستایش در حوزه‌های فنی و تخصصی نیروی دریایی سپاه و پیشرفت و بالندگی این نیروی راهبردی، همواره الهام‌بخش پاسداران جوان و نیروهای مومن و مجاهد میهن اسلامی به ویژه جوانان غیور استان شهید پرور فارس خواهد بود.

نام، یاد و آرمان‌های بلند آن سردار فداکار و خستگی‌ناپذیر را گرامی می‌دارم و از درگاه خدای رحمان برای  آن فقید سعید  رضوان و مغفرت الهی و حشر با شهدای کربلا و برای بیت معزی ، بازماندگان و همرزمان مکرم وی صبر در مصیبت و توفیق توأم با پاداش الهی طلب می‌کنم.

وات 1 2

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار