چاپ کد خبر: 37812
21 آبان 1399

در استان فارس: ۶ کشته و مجروح بر اثر دو تصادف رانندگی

در روزی که گذشت دو فقر ه تصادف منجر به فوت ومصدومیت تعدادی از شهروندان در سطح استان فارس گزارش گردیده است.به گزارش اول فارس مشروح این دو حادثه به شرح ذیل می باشند:

برخورد ۳ خودرو  با یکدیگر حادثه آفرید

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان، گفت: بر اثر برخورد ۳ خودرو با یکدیگر در کمربندی “شیراز”، یک نفر فوت و ۲ نفر نیز مجروح و راهی بیمارستان شدند.

سرهنگ “کاووس محمدی”  با اعلام این خبر بیان کرد: در پی اعلام یک فقره تصادف زنجیره‌ای در کمربندی “شیراز”، بلافاصله مأموران به همراه دیگر نیروهای امدادی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: ماموران در بررسی های اولیه مشاهده کردند ۳ دستگاه خودرو پژو ۴۰۵، پارس و پیکان با ۳ سرنشین با یکدیگر برخورد که در این حادثه راننده پیکان در دم فوت و ۲ نفر سرنشین آن نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

معاون اجتماعی پلیس فارس، عنوان داشت: کارشناسان در صحنه حاضر و علت وقوع این حادثه را عدم رعایت فاصله طولی خودروها با یکدیگر و رانندگی با سرعت غیر مجاز اعلام کردند.

یک کشته و ۲ مصدوم حاصل برخورد ۲ خودرو  پراید

همچنین رئیس پلیس راه شمالی استان فارس گفت: بر اثر برخورد ۲ دستگاه سواری پراید سفید رنگ با یکدیگر در محور مواصلاتی “کوار-اکبرآباد”، یک نفر کشته و ۲ نفر نیز مجروح و راهی بیمارستان شدند.

سرهنگ “عبدالهاشم دهقانی”  بیان کرد: در پی اعلام یک فقره تصادف فوتی در محور مواصلاتی “کوار-اکبرآباد”، بلافاصله مأموران به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: ماموران در بررسی‌های اولیه مشاهده کردند ۲ دستگاه سواری پراید سفید رنگ با ۳ سرنشین به شدت با یکدیگر برخورد کرده‌اند.

رئیس پلیس راه شمالی استان ، تصریح کرد: در این حادثه هر ۲ راننده خودروها مجروح و راهی بیمارستان شدند و سرنشین نیز به دلیل شدت جراحات وارده در دم فوت کرده است.

سرهنگ “دهقانی” خاطر نشان کرد: کارشناسان در صحنه حاضر و علت وقوع این حادثه را عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه یکی از رانندگان اعلام کردند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار