چاپ کد خبر: 7428
25 اردیبهشت 1398
عضو شورای شیراز اعلام کرد:

در واکنش به تجمع اعتراضی ۸۰۰ نفره : درخواست دفاتر ماده ۳۳ در جلسه‌ای فوق‌العاده بررسی می‌شود

به گزارش اول فارس ، نوذر امامی بیان کرد: صبح چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت ۸۰۰ نفر از کارکنان دفاتر ماده ۳۳ در زمان برگزاری صحن علنی شورا،اقدام به تجمع کردند و مدعی شدند که از سوی شهرداری مورد ظلم واقع شده‌اند .

وی ادامه داد: تجمع کنندگان اعلام کردند که با تعطیلی دفاتر ماده ۳۳، ۸۰۰ نفر مهندس بیکار خواهند شد و اجرای طرح تعطیلی این دفاتر، خلاف مصوبه اولیه شورا و شهرداری برای تشکییل این دفاتر است .

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر شیراز اعلام کرد: ما نیز به تجمع کنندگان اعلام کردیم که شهرداری با راه‌اندازی دفاتر ماده ۳۳ اهدافی داشته که به آنها نرسیده است .

نتیجه تصویری برای نوذر امامی

نوذر امامی با بیان اینکه برون سپاری، رضایت مردم، کاهش هزینه‌ها و تسریع در استعلام‌ها از جمله اهدافی است که شهرداری در ایجاد این دفاتر دنبال می‌کرده، عنوان کرد: شهرداری به این دفاتر مهلتی شش ماهه داده تا پایان شش ماهه دوم امسال نسبت به تعطیلی این واحدها اقدام کنند .

وی با یادآوری این موضوع که قرارداد شهرداری با این دفاتر تا انتهای شش ماهه دوم سال ۹۷ بوده است، گفت: هم‌اینک شهرداری مدعی است که تعهدی در قبال این دفاتر با اتمام مهلت قانونی ندارد .”ایسنا”

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار