چاپ کد خبر: 74384
20 بهمن 1400

پای یک زن در میان باند سه نفره زورگیری و قمه کشی تیبا سوار صدرا

62176675

 فرمانده انتظامی شهرستان شیراز اعلام کرد که ماموران پلیس اعضای باند سه نفره زورگیری و سرقت به عنف را در شهر جدید صدرا، دستگیر کردند.

به گزارش اول فارس، سرهنگ فرج شجاعی بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری و قدرت نمایی با سلاح سرد به قصد سرقت به عنف از یک مغازه در شهر صدرا، بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل مورد نظر اعزام شدند.

سرهنگ  شجاعی افزود: سارقان که با مشاهده پلیس در سرقت خود ناکام شده بودند بدون توجه به هشدارهای ماموران انتظامی با یک سواری تیبا از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی شیراز عنوان کرد: ماموران انتظامی کلانتری ۲۸ صدرا پس از طی مسافتی تعقیب و گریز موفق شدند سواری تیبا را توقیف و هر ۳ سرنشین خودروکه یکی از آنان خانمی جوان بود دستگیر کنند.

شجاعی‌خاطرنشان کرد: در بازرسی از خودرو متهمان اموالی مسروقه شامل ۱۲ دستگاه ضبط خودرو، باطری، فن، آینه بغل و قفل پدال، یک دستگاه مبدل برق، ۱۱ عدد کیف دستی و زنانه، ۱۰ عدد عینک آفتابی، ۲ دستگاه DVR و DVD ، ۹ دستگاه اسپیکر و باند کامپیوتر و ۲ قبضه سلاح سرد کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان تا کنون به ۲۷ فقره سرقت درون خودرو و ۳ فقره زورگیری به عنف از شهروندان اقرار کردند، گفت: این سارقان حرفه‌ای برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شده‌اند.

وات 1 1

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار