چاپ کد خبر: 89113
16 تیر 1401

دزد جوان با مدرک فوق لیسانس حقوق و لباس‌های مارکدار

یکی از مجرمان تحصیلکرده‌ای که در  طرح رعد دستگیر شده ورزشکار است و لباس‌های مارکدار به تن دارد. او اگرچه حال خوبی ندارد و نمی‌خواهد با خبرنگاران صحبت کند اما به چند سؤال درباره جزئیات سرقت‌هایی که مرتکب شده و انگیزه‌اش توضیحاتی می‌دهد.
Img2022043014533591

یکی از مجرمان تحصیلکرده‌ای که در این طرح دستگیر شده ورزشکار است و لباس‌های مارکدار به تن دارد. او اگرچه حال خوبی ندارد و نمی‌خواهد با خبرنگاران صحبت کند اما به چند سؤال درباره جزئیات سرقت‌هایی که مرتکب شده و انگیزه‌اش توضیحاتی می‌دهد.
چه شد که یک فرد تحصیلکرده تبدیل به یک مجرم حرفه‌ای شد؟

من در یکی از شرکت‌های فروش کالا که به‌صورت اینترنتی فعالیت دارد، کار می‌کردم اما مدتی قبل با صاحبکارم دچار اختلافاتی شدم و او برای انتقام مرا اخراج کرد. همین مسئله آتش کینه را در دلم روشن کرد و تا انتقام نمی‌گرفتم آرام نمی‌شدم.در واقع انگیزه‌ام ضرر رساندن به مدیر قسمتی بود که در آنجا کار می‌کردم و هیچ هدف دیگری نداشتم. چون من وضع مالی خیلی خوبی دارم.

چطور سرقت  می‌کردی؟
مدارک شناسایی دوستان و آشنایانم را می‌گرفتم و به نام آنها کالایی سفارش می‌دادم. پس از ثبت، آدرس را می‌نوشتم و خودم کالا را به‌صورت حضوری از یکی از انبارها تحویل می‌گرفتم. اما چون در این شرکت بزرگ فروش کالا کار می‌کردم می‌توانستم با شگردهای مختلف، دست به کلاهبرداری بزنم. به همین دلیل در سایت عنوان می‌کردم که کالا مرجوع شده است و به این ترتیب از شرکت پول دریافت می‌کردم. یعنی هم کالا را می‌گرفتم و هم پولی که بابتش پرداخت کرده بودم.

چه اجناسی را سرقت می‌کردی؟

مواد خوراکی و همه آنها در انباری خانه‌ام کشف شد. من ورزشکارم، فوق لیسانس حقوق دارم و وضع مالی‌ام بسیار خوب است. هدف من فقط و فقط ضربه‌زدن به مدیر قسمتی بود که در آنجا کار می‌کردم اما فکر نمی‌کردم پلیس به این راحتی مرا دستگیر کند.

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

اکبر کریمی پنجشنبه , ۱۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۳

دروغگو است و باید مجازات بشه و اونهم به اشد مجازات چون هم خیانت کرده هم دزدی هم احتکار در انبار هم توهین به مدرک حقوق و توهین به لیسانس ها هم تشویق تحصیلکرده ها

آخرین اخبار