چاپ کد خبر: 13454
27 شهریور 1398

دستگیری باند سارقان بیش فعال در شیراز / واژگونی سمند با ۲ کشته و ۲ مجروح در لارستان

فرمانده انتظامی شیراز از شناسایی و دستگیری اعضای باند ۹ نفره سارقان و کشف ۱۲۰ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش اول فارس ، سرهنگ “فرج شجاعی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر گفت: طرح‌های مختلف ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف برخورد قاطع با سارقان و هنجار شکنان در نقاط آلوده و جرم خیز شهرستان شیراز با اقتدار کامل پلیس اجرا شد.

وی افزود: ماموران انتظامی این شهرستان موفق شدند در اجرای این طرح، ۹ سارق که اعضای یک باند بودند و در نقاط مختلف شیراز اقدام به سرقت می کردند را دستگیر کنند.

سرهنگ “شجاعی” با بیان اینکه متهمان در بازجویی فنی و تخصصی به ۱۲۰ فقره سرقت درون خودرو، خودرو، منزل، باغات و اماکن خصوصی اقرار کردند، گفت: در این عملیات ضربتی ۱۶ خودرو مسروقه نیز از اعضای این باند کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز تصریح کرد: شهروندان می توانند با هوشیاری، پلیس را در تامین امنیت و مبارزه با بزهکاران یاری کنند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند.

IMAGE11568801814813

به گزارش اول فارس، رئیس پلیس راه جنوب استان فارس گفت: بر اثر واژگونی یک سواری سمند در محور مواصلاتی لارستان، ۲ تن کشته و ۲ نفر نیز مجروح شدند.سرهنگ “حمداله هوشمندی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، یک فقره حادثه رانندگی در محور مواصلاتی لارستان، به مأموران اعلام شد.

سرهنگ “هوشمندی” تصریح کرد: بلافاصله مأموران به همراه دیگر نیروهای امدادی به محل مورد نظر اعزام و مشاهده کردند یک سواری سمند با ۴ سرنشین در این  محور واژگون و بر اثر آن ۲ تن از سرنشینان در دم فوت و ۲ نفر دیگر نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس پلیس راه جنوب استان بیان کرد: کارشناسان تخطی از سرعت مطمئنه راننده را علت وقوع این حادثه رانندگی اعلام کرده اند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار