چاپ کد خبر: 99267
14 آذر 1401

دستگیری عامل قتل شهروند فسایی در یکی از شهرهای خوزستان

قتل

فرمانده انتظامی شهرستان “فسا” گفت: فردی که با اسلحه شکاری یکی از بستگان خود را به قتل رسانده بود، یک روز پس از قتل در استان خوزستان دستگیر شد.

به گزارش اول فارس ، سرهنگ “محمدهاشم قسام” در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری منجر به جراحت فردی در یکی از روستاهای شهرستان فسا، ماموران انتظامی در محل حاضر شدند.

وی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد مردی ۴۴ ساله به علت اختلافات قبلی، با یکی از بستگان ۵۳ ساله خود درگیر و وی را با اسلحه شکاری مجروح و از محل متواری شده است.

این مقام انتظامی از فوت فرد مجروح به علت شدت جراحات وارده خبر داد و گفت: افسران پلیس آگاهی شهرستان فسا از ساعات نخستین، اقدامات تخصصی خود را جهت دستگیری قاتل متواری آغاز کردند.

سرهنگ قسام اظهار کرد: در بررسی های انجام شده احتمال حضور قاتل در استان خوزستان قوت گرفت و با شناسایی محل اختفا و انجام هماهنگی های لازم، وی یک روز پس از قتل توسط ماموران انتظامی خوزستان دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فسا با بیان اینکه قاتل جهت ادامه تحقیقات و تشکیل پرونده به این شهرستان انتقال داده شد، خاطر نشان کرد: معتمدین و ریش سفیدان محلات با سعی و تلاش در رفع اختلاف بین افراد، نقش بسزایی در پیشگیری از وقوع این چنین حوادث تلخ و ناگوار دارند و احیای این فرهنگ دیرینه از ضروریات است.

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار