چاپ کد خبر: 79740
11 فروردین 1401

مرد طلاخوار در شیراز دستگیر شد

7812030 993

جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری فردی که با تأسیس شرکتی در شیراز ۱۳ میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

به گزارش  اول فارس،سردار یوسف ملک زاده گفت: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان به اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان فارس مبنی بر اینکه فردی با تأسیس شرکتی در شیراز ضمن دریافت طلا به عنوان ضمانت اقدام به پرداخت وام و کلاهبرداری از شهروندان می‌کند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات میدانی و بررسی اظهارات شکات مشخص شد آن‌ها پس از باز پرداخت وام جهت دریافت وجه ضمان به شرکت مربوطه مراجعه که مسئول شرکت با ترفند‌های مختلف آن را به تعویق انداخته و از عودت طلا‌های دریافتی نیز خودداری می‌کرده است.
سردار ملک زاده با بیان اینکه ضمن انجام اقدامات فنی، علمی و پلیسی یک متهم در این خصوص شناسایی و در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال داده شد، گفت: در بازجویی‌های صورت گرفته متهم به جرم خود اقرار و مشخص شد در یک شرکت دیگر نیز مشغول به انجام فعالیت بزهکارانه خود می‌باشد که با اخذ دستور قضایی شرکت‌های مربوطه پلمب شدند.
جانشین فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به اینکه تاکنون مبلغ ۱۳ میلیارد ریال از ۱۷ مالباخته در این خصوص کلاهبرداری شده است، خاطر نشان کرد: فرد کلاهبردار پس از سیر مراحل قانونی از طریق مرجع قضائی روانه زندان شد.
وی هشدار داد: شهروندان جهت دریافت وام و تسهیلات باید از طریق بانک‌ها و موسسات معتبر مالی که زیر نظر بانک مرکزی هستند اقدام کنند تا در دام کلاهبرداران شرکت‌های جعلی گرفتار نشوند.

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

خادمیان پنجشنبه , ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰

وقتی بانک‌ها وام با بهره ۳۰ درصد میدن، مردم مجبور میشن به این کلاهبرداران رجوع کنند.

آخرین اخبار