چاپ کد خبر: 26249
27 فروردین 1399

دستگیری مردی که کلاه سالمندان اوز را بر می داشت

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس گفت: فردی که نیروی شرکتی یکی از بانک‌های شهرستان اوز بود و به بهانه کمک کردن به افراد سالخورده برای انجام عملیات بانکی، از حساب آنها چهار میلیارد ریال کلاهبرداری اینترنتی کرده بود دستگیر شد.

کلاهبرداری بانکی

به گزارش اول فارس ،سردار سرتیپ دوم رهام‌بخش حبیبی در باره این ماجرا  گفت: در پی ارجاع بیش از ۳۰ فقره پرونده با موضوع برداشت غیر مجاز از حساب افراد سالخورده به صورت اینترنتی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس ادامه داد: ماموران در اظهارات اولیه مالباختگان، مطلع شدند فردی که خود از نیروی شرکتی یکی از بانک‌های شهرستان اوز بوده به بهانه کمک کردن به افراد سالخورده در هنگام انجام عملیات بانکی، رمز دوم را فعال کرده و از کارت بانکی و کارت شناسایی آنها عکس گرفته و اقدام به خالی کردن حساب آنها می‌کرد.

رهام‌بخش حبیبی بیان کرد: کارشناسان پلیس فتا با اقدامات فنی و تخصصی، فرد کلاهبردار را شناسایی و او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی فارس با اشاره به اینکه در بررسی‌های بیشتر مشخص شد که متهم بیش از ۳۲ فقره کلاهبرداری انجام داده است، گفت: متهم در بازجویی فنی و تخصصی به برداشت چهار میلیارد ریال کلاهبرداری اقرار و برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

سردار سرتیپ دوم رهام‌بخش حبیبی ادامه داد: اعتماد بی مورد به افراد ناشناس و غریبه برای انجام عملیات‌های بانکی، زمینه اصلی وقوع بسیاری از جرائم مرتبط با سرقت و کلاهبرداری را فراهم می‌کند.

عضوکانال واتساپ اول فارس شوید

%D9%88%D8%A7%D8%AA%D8%B3%D8%A7%D9%BE 1

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار