چاپ کد خبر: 88928
15 تیر 1401

دلیل تجمع کارکنان وزارت جهاد کشاورزی در مقابل سازمان برنامه و بودجه

جهاد کشاورزی

عضو کارگروه رسیدگی به حقوق کارکنان وزارت کشاورزی گفت: نامه نگاری‌های زیادی با وزیر و معاون وزارت کشاورزی انجام شد و آنها شرایط کارکنان را پذیرفتند چرا که افزایش ۱۰ درصدی حقوق کارمندان با تورم همخوانی ندارد.

خبر گزاری ایلنا: یحیی عزیزی  با اشاره به دلیل تجمع کارکنان وزارت کشاورزی در مقابل سازمان برنامه و بودجه، گفت: اقدامات اولیه کارکنان وزارت کشاورزی برای افزایش حقوق و دستمزد آنها در نهایت منتج به نتیجه نشد؛ از این رو کارکنان وزارت جهاد کشاورزی از استان‌های مختلف کشور از جمله اصفهان، کرمانشاه و کهکیلویه و بویراحمد به تهران آمدند و در سازمان برنامه و بودجه تجمع کردند.

وی تصریح کرد: نامه نگاری‌های زیادی با وزیر و  معاون وزارت جهاد کشاورزی انجام شد و آنها شرایط کارکنان را پذیرفتند چرا که افزایش ۱۰ درصدی حقوق کارمندان با تورم همخوانی ندارد.

عضو کارگروه رسیدگی به حقوق کارکنان وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه توزیع منابع در وزارت جهاد کشاورزی عادلانه نیست، افزود: کارمندان تهران نسبت به شهرستان‌ها حقوق بیشتری دریافت می‌کنند و حقوق یک کارشناس در شهرستان حداقل ۶ میلیون تومان است و این حقوق نمی‌تواند معیشت کارکنان را که تامین کند.

عزیزی ادامه داد: کارکنان و کارشناسان وزارتخانه در شهرستان وجه اجتماعی دارند و نمی‌توانند بعد از ساعات کاری اقدام به هر کاری کنند. به نظر می‌رسد اراده‌ای در بین مسئولان وزارتخانه وجود ندارد که منابع موجود را عادلانه تقسیم کند. و در برخی استان‌ها تسهیلات رفاهی به کارکنان داده نمی شود.

به گفته وی؛ درصد افزایش حقوق کارکنان وزارت جهاد کشاورزی بعد از اصلاح نظام یارانه‌ای جوابگو و تامین کننده نیاز آنها نیست.

گفتنی است تعدادی از کارکنان وزارت کشاورزی که قصد تجمع در سازمان برنامه و بودجه را داشتند بازداشت شدند و از تعدادی  از آنها تعهد گرفته شد که دیگر تجمع نکنند.

گروه واتساپ اول فارس

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

کارمند جهاد کشاورزی چهارشنبه , ۱۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۴

واقعا حقوق کارمندای جهاد کشاورزی در مقابل کاری که انجام میدن .وفضای استرسی که حاکم هست خیلی کمه . اگر پرداخت عادلانه اتفاق بیافته همه این ابهامات برطرف میشه .

ناشناس چهارشنبه , ۱۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۱

سلام‌شما‌جهاد‌کشاورری‌اگر‌کسی‌میخواهد‌باغ‌خودشو‌چهاردیواری‌کنه‌شماازصاحب‌ملک‌زیزمیزی‌میگیرید‌‌علاوه‌برحقوقتان‌جایی‌هم‌ثبت‌نمشه‌شما‌چرا

آخرین اخبار