چاپ کد خبر: 57347
25 خرداد 1400

دلیل نفرت کریستیانو رونالدو از نوشابه چیست؟! (عکس)

به گزارش اول فارس ، در ۲۴ ساعت اخیر ویدئوی جالبی از کریستیانو رونالدو در نشست خبری پیش از دیدار مقابل مجارستان به شدت مورد توجه قرار گرفته است. ستاره پرتغالی در همان بدو ورود به سالن دو نوشابه کوکاکولا را از جلوی خودش برداشته و حاضران را به نوشیدن آب به جای نوشابه دعوت می کند. رونالدو حساسیت شدیدی روی رژیم غذایی خود داشته و از نوشیدن و خوردن هر گونه مواد مضری امتناع می ورزد. اما جالب اینجاست هشت سال قبل مشکلی دیگر بین رونالدو و دیگر کمپانی مشهور تولید نوشابه یعنی پپسی ایجاد شده بود.

در سال ۲۰۱۳ و پیش از مسابقه حساس دو تیم پرتغال و سوئد در مرحله پلی آف بود که نمایندگی کمپانی پپسی در سوئد اقدام به پخش ویدئویی جنجالی از تقابل کریستیانو رونالدو و زلاتان، دو ستاره گلزن دو تیم کرد. در پایان آن ویدئو عروسکی شبیه رونالدو با لباس تیم ملی پرتغال و شماره هفت، مستاصل و شکست خورده برابر حریف، با دهان و دستانی به ریل قطار بسته شده بود و در واقع هدف این ویدئو نشان دادن قدرت زلاتان برابر رونالدو بود. البته این رویا به حقیقت منجر نشد و پرتغال با هت تریک رونالدو به جام جهانی راه یافت.

این ویدئو به سرعت با اعتراض شدید هواداران پرتغاال و رونالدو همراه شد و حجم این اعتراضات به قدری بود که در نهایت کمپانی پپسی با انتشار متنی مجبور به عذرخواهی شد. پپسی در بیانیه خود نوشت: “ما هرگز نمی خواهیم ورزش و روحیه رقابت پذیری را با دید منفی بیان کنیم. اگر مردم از این ویدئو آزرده خاطر شده اند، ما متاسف هستیم و از همه افراد متضرر عذرخواهی می کنیم.”

01612618

01612619

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار