چاپ کد خبر: 77552
20 اسفند 1400

دهن کجی وزیر کابینه دولت سیزدهم به مجلس انقلابی و ” رسانه ملی”

وزیر جهاد کشاورزی با حضور در سازمان تعاون روستایی از عملکرد این سازمان با وجود تخلف و  قراردادهای مبهم دفاع کرد.

وزیر جهاد کشاورزی
به گزارش مزرعه سبز، در حالی که در یک ماه گذشته رسانه ملی با جدیت و بر اساس کارکرد ذاتی خود از خرید گران میوه شب عید توسط تعاون روستایی ایران و روشنگری از شرکت فامیلی بازرسی میوه پرده برداشت و اشاره میدانی به قیمت های بار فروشان داشت و خوشبختانه کمیسیون محترم کشاورزی خصوصا رییس و نایب رییس کمیسیون با بررسی های و برگزاری جلسات متعدد با نهادهای نظارتی به جمع بندی رسیدند.
چرا وزیر بدون توجه به خانه ملت از متخلفان دفاع کرد؟
این گزارش را در رسانه ملی و فضای مجازی مبنی بر محرز شدن فساد در کارکردهای تیم فعلی سازمان تعاون روستایی نشر داده شده و حتی اشاره به عددسازی، قراردادهای مبهم و فسادبرانگیز و مکاتبات غیرمتعارف متاسفانه و با اندوه بزرگ شاهد هستیم وزیر جهاد کشاورزی در سازمان تعاون روستایی حضور و از این فرایند زشت دفاع می کند؛ در این خصوص برای همگان چند سوال پیش می آید:
اولا مجلس که همیشه به عنوان خانه ملت از آن یاد می شود آن هم مجلس انقلابی وقتی زمانی از محرز شدن تخلف گزارش می دهد فقط یک گزارش است، آیا تبعات قانونی آن به دستگاه دولتی نمی رسد؟ پس چرا وزیر بدون هیچ اعتنایی به خانه ملت از متخلفین دفاع کرده؟
ثانیا :گزارش سازمان بازرسی کل کشور حاکی از تخلف در جلسه ای که رئیس قوه قضاییه حضور دارند؛ چرا هیچ اتفاقی رخ نداده وقتی فرمانداری به یک خبرنگار توهین می کند، وزیر محترم و انقلابی کشور سریعا دستور جابه جایی می‌دهد؛ یعنی این همه تخلف که افکار عمومی را ناراحت کرده و با محرز شدن آن هنوز وزارت جهاد کشاورزی در انفعال است؟
مگر جهاد کشاورزی مدیران پاک دست و با تدبیر کم دارد که از معاونت علمی ریاست جمهوری با این همه. رسوایی به وجود آمده، همچنان در حال ادامه کار هستند؛ چرا دیوار بلند اعتماد را خراب می کنید.
آقای وزیر در دولت انقلابی ما در انتظار تصمیمات انقلابی هستیم.
آقای وزیر این کشور با خون شهدا و زحمات جانبازان و دلسوزان نظام، پاسداری شده در کارنامه کاری شما این ننگ است، زودتر تصمیم بگیرید.

Ministry of Agriculture

 

 

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

باهر جمعه , ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۹

بیشتر اینها وزیر دولت نیستند .وزیرهای تحمیلی به دولت از طرف قدرتمندان و ثروتمندان پنهانی هستند که سرنوشت مردم را بدست گرفته اند وهرطور خواستند با مردم بصورت برده رفتار می کنند.قرار بود اینها خدمتگزار مردم باشند ولی اکنون خدمتگزار ایل و تبار خود و حاکم های کاخ نشین شمال تهران و … و سوار برگرده مردم یارانه بگیر و فقیر کرده و پریشان کرده هستند.

آخرین اخبار