چاپ کد خبر: 45647
29 بهمن 1399

دو خبر خوش وزیر آموزش وپرورش برای معلمان و فرهنگیان

وزیر آموزش و پرورش

به گزارش اول فارس به نقل از صدا و سیما ،محسن حاجی میرزایی، خبر پرداخت نشدن حق التدریس اسفند ۹۸ و فروردین ۹۹ معلمان به دلیل تعطیل بودن مدارس را تکذیب کرد و گفت: معلمان در ازای ساعات ابلاغی حقوق خود را دریافت خواهند کرد و این دریافتی هیچ تغییری نسبت به زمان کلاس‌های حضوری سال‌های گذشته نکرده است.

وی افزود: معلمانی که نسبت به دریافتی حق التدریس سال تحصیلی گذشته خود گله‌مند هستند می‌توانند به ادارات آموزش و پرورش مراجعه کنند تا رسیدگی شود.

وزیر آموزش و پرورش از واریز ۴۰۰ میلیارد تومان برای پرداخت حق التدریس معلمان خبر داد و گفت: حق التدریس سال تحصیلی جاری معلمان از ۱۵ شهریور محاسبه و در قسط بعدی پرداخت خواهد شد.

وی تأکید کرد: سال تحصیلی جدید امسال از ۱۵ شهریور آغاز شده و معلمان حق التدریس ۱۵ روزه شهریور را نیز دریافت خواهند کرد.

وزیر آموزش و پرورش امروز دو خبر خوش برای فرهنگیان شاغل و بازنشسته هم داشت.
آقای حاجی میرزایی از سهیم شدن فرهنگیان در ارزش افزوده دارایی‌های صندوق ذخیره فرهنگیان خبر داد و افزود: به هیأت امنای صندوق مأموریت داده ام تا براساس قانون فرهنگیان نیز از این ارزش افزوده سهیم و بهره‌مند شوند.

وی همچنین گفت: هلدینگ‌های صندوق ذخیره فرهنگیان در بازار بورس ارائه شده و فرهنگیان می‌توانند سهام این هلدینگ‌ها را از بازار بورس خریداری و در طول دوره خدمت از ارزش سهام خود استفاده کنند.

وزیر آموزش و پرورش گفت: براساس قانون، فرهنگیان در سود عملیات صندوق ذخیره فرهنگیان سهیم هستند و عملکرد صندوق در سال‌های اخیر رو به بهبود بوده و سودش بیشتر شده است.
وی یادآور شد: از محل آورده همکاران فرهنگی و دولت دارایی‌هایی در صندوق ذخیره ایجاد شده که ارزش این دارایی‌ها هم اکنون خیلی بیشتر شده است.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ناشناس پنجشنبه , ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۰:۲۱

خوب اگه سود زیادی هست چرا چیزی به ما فرهنگیان نمیرسه.خوب به ما یه ماشین بدین .مردیم یه پراید قراضه داریم وهمش داریم از خانواده سر کوفت می خوریم که چرا معلم شدیم .یه وام درست وحسابی خرید مسکن بدین .اصلا سود سهام رو سالانه به ما بدین.

ناشناس چهارشنبه , ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۷

ارزش افزوده تا حالا به کیسه چه کسی سرازیر می شده؟

آخرین اخبار