چاپ کد خبر: 42463
20 دی 1399

دو خبر مهم برای تردد و سفر با خودرو به شهرهای قرمز و زرد

محدودیتهای کرونایی

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره رفع محدودیت‌های تردد بین شهری، توضیحاتی داد.

به گزارش گروه گردشگری اول فارس ، سرهنگ شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره رفع محدودیت‌های تردد بین شهری اظهار کرد: بعد از صحبت‌های امروز سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا هنوز ابلاغیه‌ای برای ما صادر نشده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: منتظر ابلاغیه از سوی مقام‌های بالاتر هستیم تا برای رفع محدودیت‌ها و عدم جریمه تصمیم گیری شود.

مدیر روابط عمومی فرمانداری تهران مطرح کرد:برای سفر به شهرهای قرمز باید مجوز دریافت کنید

یمان قربانی مدیر روابط عمومی فرمانداری تهران اظهار کرد: طبق اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا از امروز خروج از تهران به مقصد شهر‌های نارنجی و زرد بلامانع است و نیازی به ثبت نام در سامانه معرفی شده برای دریافت مجوز خروج از تهران نخواهد بود.

وی ادامه داد: طبق همین اعلام برای خروج از تهران به مقصد شهر‌های قرمز نیاز به ثبت اطلاعات و کسب مجوز خواهد بود و هم اکنون سایت برای کسانی که قصد سفر به شهر‌های قرمز را دارند فعال است و می‌توانند با ثبت نام در این سایت، در صورت تایید از سوی کارشناسان سفر خود را انجام دهند.

گفتنی است، سایت دریافت مجوز تردد بین شهری در روز‌های شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۴ الی ۱۸ در خدمت مردم خواهد بود و آدرس این سایت https://moi.ir/taradod است.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار