مدیر عامل اتحادیه تعاونیهای روستایی کشور

دکتر یدالله کشاورز: توزیع میوه شب عید تا ۱۵ فروردین ادامه دارد

یدالله کشاورز 1

طرح تنظیم بازار میوه شب عید که از تاریخ ۲۵ اسفند ماه ۱۳۹۷  در سراسر کشور آغاز شده است همچنان ادامه دارد. دکتر یدالله کشاورز مدیر عامل اتحادیه مرکزی تعاونیهای روستائی ایران درگفتگو با اول فارس ضمن بیان این مطلب افزود: شبکه تعاونیهای روستائی ایران آمادگی دارد تا در صورت لزوم  نسبت به تامین وعرضه میوه طرح تنظیم بازار شامل سیب وپرتقال تا هر زمان که لازم باشد اقدام  و میوه مورد نیاز هموطنان را در سراسر کشور تامین نماید و ذخایر کافی جهت تداوم طرح تا هر زمان که مسئوولین لازم بدانند وجود دارد.

مدیر عامل اتحادیه مرکزی تعاونیهای روستائی ایران افزود خوشبختانه با تدابیر صورت گرفته در روزهای پایانی سال ۱۳۹۷ و آغازین سال ۱۳۹۸ تمامی میوه های عرضه شده در طرح تنظیم بازار میوه شب عید از تولیدات داخل کشور تامین شده و خوشبختانه  هیچ گونه واردات میوه جهت طرح انجام نشده است.

یدالله کشاورز روند توزیع میوه طرح تنظیم بازار را در سراسر کشور مطلوب دانسته و از همکاری مطلوب دستگاهای نظارتی و اجرایی با شبکه تعاون روستایی خبر داد .

لازم به یادآوری است توزیع میوه طرح تنظیم بازار میوه سراسر کشور در ایام پایانی و آغازین از سال ۱۳۹۳ تاکنون بر عهده سازمان مرکزی تعاونی روستایی بوده است . توزیع میوه‌های طرح تنظیم بازار در بیش از ۴۰۰۰ مرکز عرضه مستقیم در سراسر کشور در حال انجام است.

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار