چاپ کد خبر: 10945
12 مرداد 1398

دیدار راهگشای وکیل نجفی با خانواده استاد/نجفی اعدام نمی شود

نجفی 1

به گزارش اول فارس ، رکنا نوشت: حمیدرضا گودرزی روز گذشته به خبرنگار ما گفت: با خانواده داغدار استاد ملاقاتی داشتم که می‌تواند در حل مسالمت‌آمیز پرونده راهگشا باشد. وی گفت: به دنبال تقاضای خانواده محترم دکتر نجفی و تلاش تعدادی از معتمدین طرفین برای تشکیل جلسات مذاکره به منظور صلح و سازش سرانجام مورد موافقت خانواده محترم داغدیده قرار گرفت و به‌عنوان وکیل‌مدافع دکتر نجفی موفق شدم دیدارهایی برای تشفی خاطر بازماندگان و حل‌وفصل موضوع برگزار کنم. در این نشست‌ها با پدر و مادر داغدار مرحومه و همچنین آقای مسعود استاد به‌عنوان نماینده تام‌الاختیار اولیای‌دم بحث و گفت‌وگوهایی را آغاز کردیم که می‌تواند در حل مسالمت‌آمیز پرونده راهگشا باشد. امیدواریم تلاش خانواده دکتر نجفی برای تشفی خاطر و دلجویی از خانواده محترم استاد به لطف خداوند متعال به نتیجه مطلوب برسد.

 طبق برخی گزارش‌ها، خانواده میترا استاد، برای بخشش محمدعلی نجفی رضایت داده اند.پس از اینکه دادگاه رای به قصاص محمدعلی نجفی را به جرم قتل همسرش میترا استاد صادر کرد، محمود علیزاده طباطبایی که برای مدتی وکالت نجفی را برعده داشت در جلسه ای اعلام کرد که خانواده میترا استاد رضایت داده اند و بدین ترتیب حکم قصاص اجرا نخواهد شد.

اهل حق از خانواده میترا استاد بخشش نجفی را خواست.طباطبایی گفت: خانواده استاد قبلا هم اعلام کرده بودند که اگر مشخص شود نجفی قصد قتل دخترشان را نداشته است رضایت خواهند داد.

در این جلسه مهدی خزعلی در تکمیل صحبت های علیزاده گفت: وساطت رییس گروه اهل حق که خانواده میترا استاد عضو این گروه هستند باعث شده خانواده استاد محمدعلی نجفی را بخشیده و از قصاص صرف نظر کنند و جا دارد از رییس این گروه تشکر ویژه کنیم.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار