دیدار فرماندار شهرستان شیراز با آیت‌الله ملک حسینی

دیدار فرماندار  شهرستان شیراز با آیت‌الله ملک حسینی

به گزارش اول فارس ، محمدرضا امیری فرماندار شهرستان شیراز در این دیدار گفت: شهر شیراز در کشور به واسطه شرایط خاص گردشگری، زیارتگاه‌های مقدس امامزادگان، گردشگری پزشکی سلامت، آب و هوای چهارفصل، مشاهیر و علمای بزرگی که در این خاک زیسته اند از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی بیان کرد: یکی از ماموریت‌های فرمانداری ها، بطور مستقیم، اجرای انتخابات است که در سایر موارد نقش هماهنگی و نظارتی را برعهده دارند و در شرایط کنونی، ارتباطات و تعاملات  نقش قابل توجهی در مدیریت شهرستان دارد که در این خصوص فرمانداری به عنوان یک نهاد حاکمیتی نیازمند مدیریت در این امر بوده، و در راس این ایجاد هماهنگی و تعاملات، مجموعه روحانیت و علما نقش بسزایی را ایفا می‌کنند.

امیری در رابطه با نزدیکی به ایام عید نوروز افزود: در حال حاضر برنامه ریزی‌ها در ستاد خدمات سفر شهرستان شیراز با تشکیل کمیته‌های گوناگون انجام شده است.

آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی در دیدار با فرماندار جدید شهرستان شیراز ضمن آرزوی موفقیت برای وی تاکید کرد: امروزه، کسی که مسئولیتی را در این شرایط سخت می‌پذیرد باید دارای قدرت تصمیم گیری و توان ریسک پذیری بالا باشد و تجربه نشان داده است مدیریت‌های تکراری و مشابه گذشته پاسخگو نبوده بلکه توجه به مواردی از جمله سرعت، دقت، کیفیت و نگاه به نتیجه نیز در تصمیم گیری‌ها بسیار حائز اهمیت است و نگاه وظیفه گرایانه محض، بدون توجه به هدف و نتیجه، عقیم بوده و در انتها بدون دستیابی به نتیجه مطلوب فاقد ارزش است.

وی اضافه کرد: مدیر کسی است که گره‌های جامعه را باز کند، ظرفیت‌های جامعه را شکوفا و تلاقی‌ها و تزاحم‌ها را کاهش دهد.

نماینده، ولی فقیه در کهگیلویه و بویر احمد و عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: رسیدگی به گره‌های فرهنگی و اجتماعی باید در اولویت این روز‌های جامعه قرار گیرد و از معبر اصلاح فرهنگی و اجتماعی می‌توان بر بحران‌های معیشتی نیز غلبه کرد.

وی تصریح کرد: فرماندار شهرستان شیراز در شرایطی سخت و در منطقه‌ای با بافت جمعیتی و تاریخ ویژه، موقعیت اقتصادی و گردشگری خاص مسئولیت را پذیرفته که ساز و کار مدیریت بر آن با سایر نقاط کشور متفاوت است و تنها رویکردی مبنی بر شناخت جامع گره گشا بوده و موفقیت را به همراه دارد.

آیت اله ملک حسینی در خصوص مقوله انتخابات گفت: با توجه به رسالت فرمانداری‌ها به عنوان متولیان برگزاری انتخابات، باید دقت کافی باشد تا موفقیت در برگزاری انتخابات، تنها با بکارگیری عوامل اجرایی و همکاران مورد اعتماد حاصل شود.

نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری افزود: توسعه فضای کار و کاهش نرخ بیکاری باید یکی از مهمترین دغدغه‌های مسؤلان باشد و تشکیل جلسه‌ای با حضور مدیران ذیربط برای مدیریت، و حمایت در راستای بقای عرصه توسعه و تولید در شرایط کنونی بسیار اثربخش است، که برای مبارزه با بحران‌های اجتماعی در عرصه بقای فضای کسب و کار تلاش برای بازگرداندن فضا‌های تعطیل شده به چرخه اقتصاد مدنظر قرار گیرد، زیرا بیکاری معضلات اجتماعی بسیاری را به همراه دارد

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار