چاپ کد خبر: 31728
20 تیر 1399

رئیس جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح استان فارس منصوب شد

طی حکمی از سوی آیت‌الله رئیسی، رسول کریمی به عنوان رئیس جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح استان فارس منصوب شد.

دادستان نظامی فارس: در انشاء خود نوشتم آرزو دارم قاضی شوم

به گزارش اول فارس از شیراز، به نقل از روابط عمومی سازمان قضایی نیروهای مسلح استان فارس با پیشنهاد حجت‌الاسلام والمسلمین بهرامی، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کل کشور طی حکمی از سوی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، ریاست قوه قضاییه، رسول کریمی به عنوان رئیس جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح استان فارس منصوب شد.

در متن حکم آیت الله رئیسی ابراز امیدواری شده است که رئیس جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح فارس با در نظر داشتن اهمیت امر قضا و مسولیت های سنگین ناشی از آن، اجرای عدالت اسلامی و رسیدگی به محرومین و ستم دیدگان، حمایت از حقوق مشروع مردم را سر لوحه خود قرار داده و در انجام وظایف الهی بارعایت دقیق موازین شرعی و قانونی و همراه با سرعت لازم موفق و موید باشند.

رئیس قوه قضائیه طی حکم جداگانه‌ای سید ابوالحسن هاشمی امامزاده، رئیس پیشین این سازمان را به عنوان عضو معاون شعبه دیوانعالی کشور منصوب و از زحمات وی در راستای اعتلای نقش سازمان قضایی نیروهای مسلح در حاکمیت عدالت در سطح جامعه و نیروهای مسلح تقدیر و تشکر کرد.

مراسم تودیع و معارفه رؤسای قدیم و جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح در سازمان قضایی نیروهای مسلح استان فارس روز پنج شنبه۱۹ تیر برگزار شد.

بر اساس این گزارش، رسول کریمی رئیس جدید سازمان قضایی فارس پیش‌ازاین به‌عنوان دادستان نظامی استان فارس خدمت کرده است.

به کانال اول فارس در واتساپ بپیوندید%D9%88%D8%A7%D8%AA%D8%B3%D8%A7%D9%BE

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

امراله مهماندوست دوشنبه , ۲۳ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۳

بدبخت و بیجاره و بی پول هستم پول شکایت از افرادی که ظلم نموده اند را ندارم

آخرین اخبار