چاپ کد خبر: 13236
23 شهریور 1398

ماجرای توقیف اموال کارگران به دلیل بدهی کارخانه روغن نباتی و” تصرفات صورت گرفته در دراک” از زبان رئیس دادگستری استان فارس/

 دادگستری فارس

رئیس کل دادگستری استان فارس ماجرای توقیف اموال کارگران به دلیل بدهی کارخانه روغن نباتی را تشریح کرد.

به گزارش اول فارس ، حجت الاسلام موسوی، رئیس کل دادگستری استان فارس ماجرای توقیف اموال کارگران به دلیل بدهی کارخانه روغن نباتی را تشریح کرد و گفت: اموال کارگران کارخانه نباتی شیراز توقیف نیست، دستگاه قضایی پیگیر حل مسالمت آمیز مشکل پیش آمده است و دوشنبه (۲۵ شهریور) تکلیف توقیف اموال ۲۰ کارگر کارخانه روغن نباتی مشخص می‌شود.
رئیس کل دادگستری فارس ، در تشریح جزئیات این خبر گفت: تعدادی از کارگران کارخانه روغن نباتی فارس وامی از موسسه مهر اقتصاد دریافت کرده بودند، اما از آنجایی که اقساط آن را پرداخت نکرده بودند بانک علیه آن‌ها دادخواستی تنظیم کرد و به شورای حل اختلاف ارجاع داد.
او ادامه داد: بر این اساس برای کارگران رای صادر شد، اما با توجه به اینکه بانک عامل تقاضای صدور اجرائیه نکرده است، هنوز حکمی اجرا نشده و اموالی هم توقیف نشده است.

در رویدادی دیگر، حجت الاسلام موسوی  در نشستی  با اعضای هیئت اندیشه ورز بسیج رسانه استان فارس ضمن تأکید بر حفظ حقوق عامه با اشاره به موضوع تصرفات صورت گرفته در کوه دراک گفت: دادگستری استان به این موضوع وارده شده است و این موضوع را با قوت و قدرت و به دور از هر گونه سیاسی کاری پیگیری خواهیم کرد چرا که دادگاه جای سیاسی نیست و باید عدالت به صورت مطلق اجرا گردد.

او در ادامه بیان داشت: دادگستری استان با جدیت در امر مبارزه با فساد و زمین خواری وارد شده است و این مسیر را تا ریشه کنی فساد و قطع شدن ریشه‌های فساد ادامه خواهد داد.

رئیس شورای قضایی استان فارس در پایان ضمن تأکید بر ادامه حضور اصحاب رسانه در دادگاه‌های ویژه رسیدگی به اتهامات مفسدان اقتصادی تصریح کرد: از رسانه‌های استان به عنوان حامیان اجرای عدل و پیگیری موضوعات و مطالبات مردمی حمایت خواهیم کرد و اجازه تعرض بی دلیل برخی صاحبان قدرت به رسانه‌ها را نخواهیم داد.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار