چاپ کد خبر: 60906
24 تیر 1400

جسد قاتل استاد دانشگاه پیام نور فسا کشف شد

قتل

خودروی مقتول در صحنه حادثه

به گزارش اول فارس، سرهنگ “محمدهاشم قسام”  بیان کرد: در پی وقوع قتل استاد دانشگاه فسا توسط فردی ناشناس در آبان ماه سال گذشته، اکیپی متشکل از کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان به صورت ویژه رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: با اقدامات پلیسی و تحقیقات گسترده، انگشت اتهام کارآگاهان به سوی فردی به هویت “ش-ب” نشانه رفت که انگیزه شخصی جهت قتل را داشته و از روز وقوع حادثه متواری شده بود.

فرمانده انتظامی شهرستان “فسا” به تلاش شبانه روزی پلیس جهت شناسایی مخفیگاه قاتل اشاره کرد و گفت: با اعلام کشف جسد فردی ناشناس با مشخصات متهم متواری در یکی از محلات شهر شیراز، ماموران پیگیری لازم جهت بررسی هویت شخص متوفی را انجام دادند که مشخص شد جسد متعلق به همان قاتلی است که در آبان ماه سال ۹۹استاد دانشگاه را به قتل رسانده است.

سرهنگ “قسام” خاطر نشان کرد: علت فوت قاتل توسط پزشکی قانونی استان فارس در دست بررسی است.

حمید رضا آزادی استاد حق التدریس دانشگاه پیام نور فسا در ورودی شهر فسا با شلیک گلوله از نوع شکاری توسط ضاربان کشته شد. حمیدر رضا آزادی حدود ۴۶ سال سن و دو فرزند داشت و دانشجوی مقطع دکترای دانشگاه شیراز بود.ماموران در بررسی های اولیه مطلع شدند که وی با یک دستگاه خودروی سمند در حال عبور بود که توسط راننده یک سواری پژو ۴۰۵ با ضربات گلوله اسلحه شکاری به قتل رسید.

وات 1

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار