چاپ کد خبر: 52946
15 اردیبهشت 1400

راز قتل هولناک یک جوان در کوه‌های “سرپنیران” پاسارگاد

دستگیری 6

اخبار استان فارس |حوادث: سرهنگ “مصطفی توکلی” ، در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی پیدایش یک جسد در ۲۱ فروردین ماه سال جاری در کوه‌های منطقه “سرپنیران” شهرستان پاسارگاد، بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود : در بررسی‌های اولیه مشخص گردید  جسد متعلق به یک نفر اتباع بیگانه است که به بدن وی توسط جانوران وحشی آسیب جدی وارده شده و حدودا ۴ الی ۵ روز از مرگ آن گذشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان پاسارگاد ادامه داد: کارآگاهان خبره پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و تخصصی و پیگیری‌های شبانه روزی مطلع شدند هویت قاتل که وی نیز از اتباع بیگانه می‌باشد و پس از به قتل رساندن مقتول با سلاح سرد به استان اصفهان متواری و قصد خروج از کشور را دارد را شناسایی کنند.

سرهنگ “توکلی” خاطر نشان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از اخذ نیابت قضائی به اصفهان عزیمت و در یک اقدام ضربتی موفق شدند قاتل را در یکی محله‌های این استان دستگیر و به شهرستان پاسارگاد انتقال دهند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه قاتل در بازجویی اولیه اقرار کرد که مقتول ۱۸ ساله را به دلیل اختلافات شخصی با سلاح سرد به قتل رساندم، عنوان داشت: متهم پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

%D9%88%D8%A7%D8%AA%D8%B3%D8%A7%D9%BE %D8%A7%D8%B5%D9%84

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار