چاپ کد خبر: 68655
3 مهر 1400

راز فرار سریع سرنشینان غیربومی خودرو آزرا از جهرم به سمت شیراز

جهرم 2

فرمانده انتظامی “جهرم” از دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان منزل که با سواری آزرا  اقدام به سرقت می‌کردند خبر داد.  

به گزارش گروه حوادث اول فارس، سرهنگ “خسرو رزمجویی”  در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع ۶ فقره سرقت سریالی منزل روز پنجشنبه (یکم مهرماه) در شهرستان جهرم، شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی پس از بازدید صحنه‌های سرقت، با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند اعضای باند ۴ نفره سارقان پس از سرقت حدود ۱۰ میلیارد ریال اموال مسروقه از نوع طلا، ارز، ساعت مچی و …(اشیا کم حجم و با ارزش) با یک سواری آزرا با پلاک مسروقه از جهرم به سمت شیراز متواری شده‌اند.

فرمانده انتظامی “جهرم” تصریح کرد: ماموران انتظامی پس از هماهنگی با مقام قضائی سریعا طرح مهار را اجرا و در کمتر از ۱۲ ساعت موفق شدند خودرو سارقان با ۴ سرنشین حوالی روستای “بیدزرد” شیراز شناسایی و در یک اقدام ضربتی آن را توقیف و سرنشینان را نیز دستگیر کنند.

سرهنگ  “رزمجویی” با بیان اینکه در بازرسی از سارقان غیر بومی که اهل استان کرمانشاه هستند یک عدد ساعت مچی و یک پلاک زنجیر طلا مسروقه کشف شد، گفت: متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل پلیس آگاهی شدند. 

وات 1 

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: شهروندان ضمن رعایت هشدارهای پلیسی، در صورت مشاهده افراد ناشناسی و مشکوکی که بی‎جهت در محدوده محل سکونت آنها پرسته می‌زنند سریعا مراتب را را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار