چاپ کد خبر: 50320
20 فروردین 1400

راز کلیپ پر کردن بطری‌های تاریخ مصرف گذشته شیر با آب

پلیس فتای تهران بزرگ

به دنبال انتشار یک کلیپ از یک خودروی حمل لبنیات در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی مبنی بر اقدام نامتعارف افراد حاضر در ویدئو در خصوص پر کردن بطری های شیر با آب و پلمب مجدد بطری ها،بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت و کارشناسان این پلیس ضمن شناسایی افراد مرتبط با موضوع تعداد ۳ نفر از این اشخاص به پلیس فتا تهران بزرگ منتقل شدند. 

سرهنگ داود معظمی گودرزی ‌رئیس پلیس فتا پایتخت با اعلام خبر فوق اظهار داشت:در تحقیقات اولیه مشخص شد هر ۳ نفر از عوامل توزیع شیر در سطح شهر تهران بوده و تمام بطری های شیر که در ویدئو مشاهده می شود به عنوان محصولات مرجوعی و تاریخ گذشته بوده است و این افراد قصد داشته اند با اضافه کردن آب به آنها و افزایش تعداد بطری ها از شرکت تولید این محصولات سوءاستفاده کنند.

 سرهنگ داود گودرزی در این خصوص که آیا این بطری ها در بین شهروندان توزیع شده است یا نه؛ تصریح کرد: هیچکدام از این بطری های پر شده در بین شهروندان توزیع نشده و این افراد تنها ساعاتی پس از این اقدام توسط خادمین مردم در پلیس فتا فرماندهی انتظامی تهران بزرگ دستگیر شده اند و تحقیقات تکمیلی در راستای بررسی نهایی پرونده ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در جریان تحقیقات اولیه مشخص شد هر ۳ نفر از عوامل توزیع شیر در سطح شهر تهران بودند، گفت: این افراد با حکم قضایی بازداشت و در جریان اظهارات خود مدعی شدند که  تمام بطری های شیر محصولات مرجوعی و تاریخ گذشته بوده و آنان قصد داشته اند با اضافه کردن اب به آنها و افزایش تعداد بطری ها از شرکت تولید این محصولات سوءاستفاده کنند و قصدی برای فروش آن به مردم نداشتند.

 گودرزی با بیان اینکه در تحقیقات انجام شده مشخص شد که هیچکدام از این بطری های پر شده در بین شهروندان توزیع نشده بود، گفت: تحقیقات تکمیلی در این خصوص همچنان ادامه دارد.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار