چاپ کد خبر: 77271
17 اسفند 1400

رانا پلاس و ۲۰۷ دنده‌ای سقف شیشه‌ای ، مشخصات فنی و قیمت روز

قیمت خودرو از ابتدای اسفند ماه با ثبات همراه شد. قیمت‌ها متاثر از نتیجه مذاکرات و نرخ دلار هستند. اما رانا پلاس در بازار امروز خودرو چه قیمتی دارد؟

رانا پلاس 1

به گزارش اول فارس خودروی رانا پلاس در بازار خودروی امروز کشور به قیمت ۲۷۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

مشخصات فنی رانا پلاس

رانا پلاس با اینکه فیس‌لیفت رانا محسوب می‌شود اما بهتر است آنرا نسخه ارتقایافته رانا بدانیم. زیرا هم استاندارد آلایندگی موتورش بهتر است، هم به امکانات بیشتری مجهز و هم چندین تغییر ظاهری را تجربه کرده است. به‌عنوان مثال گرافیک چراغ‌های جلو و عقب تغییر کرده و به دی‌لایت نئونی مجهز شده‌اند. همچنین قاب آینه‌ها تغییر و حالا راهنمای LED هم دارند. همرنگ‌شدن دستگیره‌ها و زه‌جانبی با رنگ بدنه، طرح جدید جلوپنجره و تغییر قالپاق‌ها از دیگر ویژگی‌های جدید رانا پلاس هستند.

اما در کابین رانا پلاس، حجم تغییرات بسیار بیشتر است؛ اولین چیزی که در کابین جلب توجه می‌کند، استفاده از همان فرمانی است که قبلا در پژو ۲۰۷ سری جدید موجود بود.

 این فرمان جدید، که دکمه‌های کنترلی (برای سیستم صوتی و کروز کنترل) روی آن وجود دارد، در قسمت پایینی دارای روکش نقره‌ای رنگی است تا حس اسپرت بیشتری به راننده القا شود. طرح جدید رودری‌ها، صندلی‌های جدید (مشابه ۲۰۷) با روکش جدید، صفحه کیلومتر جدید، دسته راهنما و دسته برف پاک کن جدید (مشابه ۲۰۶) و همچنین رادیوپخش جدید (بدون سی دی پلیر) با بلوتوث ازجمله تغییرات مهم در کابین خودروست.

در قسمت فنی، ارتقا آلایندگی موتور به استاندارد یورو۵، تنها حرف جدید رانا پلاس است ولی با این حال، ایران خودرو چند تغییر مختصر دیگر را هم انجام داده مانند بهبود مقاومت فن رادیاتور، عایق جدید کاپوت برای کاهش صدا و بهبود ایربگ‌های جلو.


قیمت خودرو از ابتدای اسفند ماه با ثبات همراه شد. قیمت‌ها متاثر از نتیجه مذاکرات و نرخ دلار هستند. ۲۰۷ سقف شیشه‌ای در بازار امروز چه قیمتی دارد؟

206 4

خودروی ۲۰۷ دنده‌ای سقف شیشه‌ای مدل ۱۴۰۰ در بازار خودروی امروز کشور به قیمت ۳۵۹ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

مشخصات فنی
از ویژگی‌های پژو ۲۰۷ پانوراما جدید می‌توان به تحول کابین این خودرو اشاره کرد. ابن ویژگی به امکانات رفاهی بیشتری نظیر سیستم مولتی مدیا مجهز به نمایشگر تمام لمسی و تغییر غربیلک فرمان به نمونه دارای دکمه‌های کنترلگر اشاره کرد. اما خودروی موردنظر علاوه‌بر امکانات رفاهی به آپشن مهم دیگری مجهز بوده که به عنوان برگ برنده‌ای در برابر رقبا شناخته می‌شود. آن هم سقف شیشه‌ای یا پانوراما است.

در واقع سقف شیشه‌ای روی این خودرو، فضایی نسبتا لوکس و جذاب به داخل کابین آورده که می‌تواند لذت رانندگی با آن را افزایش دهد. اما باید به این نکته اشاره کرد که این سقف قابلیت باز و بسته شدن سانروف را نداشته و به صورت یکپارچه نصب شده است که به اصطلاح مون‌روف نامیده می‌شود.

این سقف شیشه‌ای توسط پوشش پارچه‌ای نسبتا نازک پوشانده می‌شود که سرنشینان را در برابر نور خورشید محافظت کند. سایر قسمت‌ها در داخل کابین پژو ۲۰۷ پانوراما هیچ تفاوتی با نمونه‌های قبلی نداشته که این موضوع باعث می‌شود خرید این خودرو همراه با تردید برای خریداران باشد. زیرا اختلاف قیمت قابل توجه برای سقف شیشه‌ای ممکن است چندان توجیه‌پذیر نباشد. چرا که این خودرو به لحاظ فنی و امکانات تفاوت خاصی با نمونه سقف فلزی ندارد.

اما در حال حاضر این خودرو به جزو سقف شیشه‌ای ثابت هیچ آورده‌ای برای مالکش به همراه نخواهد داشت. فضای پای کم برای سرنشینان عقب، کیفیت پایین متریال مصرفی و وجود صداهای اضافی پس از گذشت مدتی درون کابین، از معایب بارز این خودرو است. اما ظاهر نسبتا مدرن، طراحی جوان‌پسند و امکانات رفاهی مناسب نیز از مزایای ۲۰۷ جدید است.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

حبیب بختیاری پنجشنبه , ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۴

خودرو حتما به سرنوشت سیم کارت مبتلا خواهد شد ، محصولات صنعتی ، ذاتا قابلیت تولید فراوان دارند ، بدون شک خودرو فراوان و ارزان خواهد شد. اینکه می گویند شرایط فروش یعنی التماس فروش ،

هر روز یک محصول جدید و التماس جدید

آخرین اخبار