چاپ کد خبر: 62955
12 مرداد 1400

راننده این پراید در ورودی شیراز سرگیجه گرفت+عکس

راننده پراید حشیشی

فرمانده انتظامی استان فارس از کشف ۲۵۰ کیلو حشیش و دستگیری یک قاچاقچی در بازرسی از یک سواری پراید در ورودی “شیراز” خبر داد.

به گزارش اول فارس ؛ سردار “رهام‌بخش حبیبی” با اعلام این خبر بگفت: در راستای برخورد با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند یک قاچاقچی حرفه‌ای با یک سواری پراید در حال انتقال محموله حشیش از داراب به شیراز می‌باشد که بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران سریعا به محور مذکور اعزام و در ورودی شیراز خودرو پراید را شناسایی و دستور ایست صادر کردند که راننده بدون توجه به فرمان پلیس اقدام به فرار کرد.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه ماموران انتظامی پس از طی مسافتی تعقیب و گریز موفق شدند خودرو را توقیف کنند، گفت: در بازرسی از این سواری، ۲۵۰ کیلو حشیش کشف شد.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه راننده دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعاتی در خصوص تهیه و توزیع، خرید و فروش مواد مخدر و یا سایر جرایم را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار