چاپ کد خبر: 1539
10 آبان 1397

رانندگان شهرداری شیراز خواستار پرداخت حقوق معوق خود شدند

جمعی از رانندگان شاغل در شهرداری شیراز و سازمان‌های زیرمجموعه آن نسبت به تاخیر ایجاد شده، در پرداخت حقوق خود اعتراض کردند.
243290 935

به گزارش اول فارس به نقل از  شیرازه، جمعی از رانندگان شاغل در شهرداری شیراز و سازمان‌های زیرمجموعه آن نسبت به تاخیر ایجاد شده، در پرداخت حقوق خود اعتراض کردند.
یکی از این رانندگان شاغل در شهرداری شیراز گفت: در حال حاضر ۱۰ روز از آبان گذشته و این در حالی است که تنها رانندگان زحمت‌کش شهرداری مناطق و سازمان‌های مربوطه حقوق خود را دریافت نکرده‌اند.

وی  با اشاره به نامه شهردار شیراز به معاون مالی و اداری و تاکید بر اولویت دادن در پرداخت حقوق تمام کارکنان بیان کرد: درخواست ما از مسئولان مالی شهرداری توجه به این دستورالعمل و تسریع در پرداخت حقوق رانندگان است.

این راننده شاغل در یکی از مناطق شهرداری شیراز که خواست نامی از او برده نشود، افزود: حقوق مدیران و کارکنان پرداخت شده اما هنوز از حقوق رانندگان خبری نیست و این در حالی است که بسیاری از این افراد در معیشت خود با مشکل روبرو شده‌اند.

یکی از رانندگان دیگر نیز اظهار داشت: پیش از این، حقوق رانندگان توسط سازمان‌ها و مناطق پرداخت می‌شد و  به نظر می‌رسد قرار است به صورت واحد توسط معاونت مالی و اقتصادی شهرداری شیراز پرداخت شود و این یکی از عوامل مهم ایجاد تاخیر در پرداخت حقوق رانندگان است.

وی تصریح کرد: اعتراضی به این موضوع نداریم، اما وقتی دستورالعملی توسط شهردار صادر شده و در آن اعلام می‌شود ابتدا حقوق کارکنان و پس از آن حقوق مدیران پرداخت شود، درخواست ما این است حداقل به این موضوع توجه شود.

حیدر اسکندرپور شهردار شیراز ۱۴ مهر ۹۷ در نامه‌ای به معاون مالی و اقتصادی خود دستور داد که ابتدا حقوق همه کارکنان این سازمان پرداخت شود و پس از آن اجازه پرداخت حقوق شهردار، معاونان و مدیران ارشد شهرداری شیراز را بدهد.

در بخشی از این نامه آمده است: با توجه به ضرورت حفظ کرامت و رسیدگی به وضعیت معیشتی همکاران و دغدغه‌های آنان، مقتضی است ترتیبی اتخاذ نمایید تا از ماه جاری پرداخت حقوق و مزایای اینجانب و کلیه معاونین و مدیران ارشد شهرداری پس از پرداخت حقوق ماهیانه کلیه همکاران با هر نوع رابطه استخدامی اعم از رسمی، پیمانی، شرکتی و غیره صورت پذیرد.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار