چاپ کد خبر: 86729
25 خرداد 1401

راه اندازی سرویس جدید سفر اشتراکی اسنپ با یک خودرو+سفر اشتراکی چیست؟

سرویس سفر اشتراکی اسنپ به منظور رشد و توسعه چشم انداز بخش حمل و نقل این سرویس تاکسی اینترنتی راه اندازی می‌شود. سرویس Carpooling اسنپ قرار است فعلا در شهر تهران آغاز به کار کند.

multiple offer

با فروکش کردن شیوع ویروس کرونا، حالا اسنپ در مسیر رشد و توسعه خود برای راه‌اندازی سرویس سفر اشتراکی یا Carpooling در شهر تهران برنامه‌ریزی می‌کند. در حال حاضر تعداد سفرهای اسنپ در شهر تهران از مرز یک میلیون سفر به صورت روزانه عبور کرده است. به همین دلیل با توجه به این حجم از سفرهای اسنپی، شرایط برای پیدا کردن مبدا و مقصدهای مشترک مهیا شده و به همین دلیل اسنپ به دنبال راه اندازی سرویس اشتراکی سفر است.

سرویس سفر اشتراکی اسنپ چیست؟
در سرویس سفر اشتراکی، مسافرانی که مقصد و مسیر مشترکی دارند می‌توانند با یک خودرو مشترک سفر خود را انجام بدهند و به این ترتیب سفر مقرون‌به‌صرفه‌تری خواهند داشت و به کاهش ترافیک و آلودگی هوا نیز کمک می‌کنند.

طبق گزارش عملکردی که اسنپ برای سال ۱۴۰۰ منتشر کرده، مجموع سفرهای اسنپ خودرو در سالی که گذشت ۸۲۰ میلیون و ۸۹ هزار و ۶۴۷ سفر بوده است. حالا با تکمیل توسعه جغرافیایی و به بلوغ رسیدن سرویس‌های تاکسی اینترنتی در کشور، تیم توسعه اسنپ افق‌های تازه‌ای را در بازار حمل و نقل ایران طراحی و اجرا می‌کند و راه‌اندازی سرویس سفر اشتراکی یکی از همین برنامه‌ها خواهد بود.

یکی از مسئولیت‌های اجتماعی سرویس حمل و نقل اینترنتی اسنپ، انتخاب راهکارهای پایداری است که به محیط زیست آسیب کمتری برساند. در همین راستا، این سامانه ورود خودروهای برقی به بازار را امکان‌سنجی می‌کند و به همین منظور در حال مذاکره با خودروسازان داخلی برای واردات این دسته از خودروها است.

پیش از این نیز موتورسیکلت برقی به صورت آزمایشی به ناوگان اسنپ باکس در شهر مشهد اضافه شده و یکی از ماموریت‌های اسنپ باکس، توسعه این بخش به سایر شهرهای کشور خواهد بود. به‌کارگیری موتورسیکلت‌های برقی در حمل و نقل شهری هم از تولیدکنندگان و صنعت‌گران داخلی حمایت می‌کند و هم کمکی به حفظ محیط زیست محسوب می‌شود.


کاربران راننده اسنپ در حالت فعال اپلیکیشن راننده، امکان دریافت حداکثر ۳ درخواست سفر به صورت همزمان دارند. با لمس هر پیشنهاد درخواست سفر، جزئیات سفر مثل مبدا، مقصد و هزینه سفر در همان صفحه اصلی اپلیکیشن قابل مشاهده است.

این ویژگی به راننده اسنپ کمک می‌کند بهترین درخواست را با توجه به مسیر و هزینه سفر انتخاب کنید. اما توجه به این نکته ضروری است که درخواست‌های سفر به صورت مشترک و همزمان برای چند کاربر راننده قابل مشاهده است و زمانی که یک کاربر راننده درخواستی را قبول می‌کند، این درخواست از اپلیکیشن سایر کاربران راننده حذف شده و دیگر نمایش داده نمی‌شود.

اگر مسافر درخواست سفر خود را لغو کند یا راننده دیگری درخواست را قبول کند، درخواست از فهرست درخواست‌های در حال نمایش حذف می‌شود.
درخواست‌های سفر با شرایط بهتر و هزینه سفر بالاتر، سریع‌تر از طرف سایر رانندگان پذیرفته می‌شوند.
در قبول درخواست‌های سفر، سرعت عمل داشته باشید.

اهرم‌های رشد Snapp در قدم‌های بعدی این شرکت در حوزه حمل و نقل، راه اندازی سرویس سفر اشتراکی و بررسی و امکان‌سنجی ورود خودروهای برقی به بازار کشور خواهد بود.


حتما بخوانید:

فال حافظ امروز ۲۸ خرداد با تفسیر زیبا و دقیق


شما هم نظرتان را برای ما بنویسید

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ناشناس دوشنبه , ۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۷

به نفع راننده هم هست چون در یک زمان ، چند مسافر جابجا می کنه و درآمد بیشتری خواهد داشت. ابته اسنپ هم کمیسیون بیشتری میگیرد و البته برای مسافر هم هزینه سفر با تخفیف خواهد بود.

ناشناس چهارشنبه , ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۸

سود خالص اسنپ چقدره؟
چرا دولت اقدام نمی کنه تا از این سود کلان رانندگان بیمه شوند؟
دادگاهی در امریکا شرکت اوبر را که اسنپ اونجاست ملزم به بیمه رانندگان کرده.

،،،، یکشنبه , ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۸

از برکات رانندگی اسنپ دو ساعته
کمر درد زانو درد اعصاب خط خطی با ناز کشیدن مشتری، صدای محکم در،استهلاک بسیار زیاد من هزار تا کار کردم دیدم به تعویض روغنش نمیصرفه ولش کردم

رانندگی اسنپ ارزش نداره یکشنبه , ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۳

خدا وکیلی نمیسرفه، تازه اونم با پراید
چه برسه به پرشیا و …
،،، به امید موفقیت ملت غیور

ناشناس یکشنبه , ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰:۱۲

واقعا من خودم دو ماه اسنب کار میکنم ودیگر نمیخوام برم چون روانی شدم کرایه کم کمیسیون بالا حالا بیا با مسافر راه برو چهار نفر چاق سوار شدن حتی نمیدونستم دنده عوض کنم میگفت کولر بزن

مهدی شنبه , ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۸

اسنپ فقط با اعصاب راننده بازی میکنه ،اگر مثل قبل همون آژانس بود اونایی که از راه مسافرکشی امرار معاش میکردن وضعشون بهتر بود ،یا حداقل یه کرایه ایی به راننده بدین که نصف کرایه شش هفت سال پیش یه مسیر با تاکسی تلفنی باشه ،خداوکیل خجالت نمیکشین هنوز کرایه ۸۰۰۰تومن درخواست میدین با کمسیون ۲۰درصد

شهاب شنبه , ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱:۵۹

اخرین راه بعداز … شغل … هست والسلام

راننده جمعه , ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳

برنامه های اسنپ یکطرفه و فقط به نفع خودشه نه راننده

آخرین اخبار