چاپ کد خبر: 32065
24 تیر 1399

رقیب چینی پژو ۲۰۷ اتوماتیک در یک قدمی بازار

شرکت مدیران خودرو تصمیم دارد به زودی فیس لیفت جدید هاچ بک محبوب و پر طرفدار خود یعنی ۳۱۵ را وارد بازار کند.

2be1cpqaoi4dayersu3w.jpg

اول فارس| خرید و فروش خودرو :ام وی ام ۳۱۵ در سال ۱۳۹۱ وارد بازار ایران شد که به شدت مورد استقبال واقع شد، فیس لیفت دوم این محصول در سال ۱۳۹۳ و مدل اسپرت آن در سال ۱۳۹۴ وارد بازار ایران شده است. محصول ۳۱۵، هاچ بک زیبا و مدرن همواره از فروش خوب و جایگاه مناسب در بازار ایران برخوردار بوده و حال شرکت مدیران خودرو آماده می شود تا سومین فیس لیفت این محصول را وارد بازار کند.

براساس این گزارش، ۳۱۵ جدید با نام ۳۱۵ پلاس، تغییراتی در نمای جلو داشته است. طرح سپر جلو و جلو پنجره که ظاهر مدرن تری را به خودرو بخشیده و این تغییر کاملا بر چهره خودرو ملموس می باشد. در نمای جانبی نیز رینگ های ۱۵ اینچی با طراحی جدید جلوه خاصی را به خودرو داده است و وجود راهنما بر روی آینه های جانبی نیز از جمله تغییرات در بخش طراحی خودرو است.
 

کابین ۳۱۵ پلاس
اما با ورود به نمای داخلی، شما کاملا با فضایی مشابه با ام وی ام ایکس ۲۲، مینی کراس پرطرفدار بازار روبرو می شوید، داشبورد ، صندلی ها و رنگ پوشش داخلی برای ۳۱۵ پلاس جدید و برای مشتریان ایرانی آشنا و مثبت است. ارگونومی صندلی ها راحت تر و مناسب تر شده است و پوشش چرمی و دو رنگ آن حس بهتری را ایجاد می کند.

بخش فنی
در بخش فنی این خودرو دارای موتور ۱.۵ لیتری با قدرت ۱۰۷ اسب بخار می باشد که از سیستم انتقال قدرت(گیربکس) ۴ سرعته اتوماتیک برای سهولت در رانندگی استفاده شده است که در مجموع هماهنگی مناسب میان موتور و سیستم انتقال قدرت، راضی کننده می باشد.

آپشن ها
۳۱۵ پلاس در بخش آپشن های ایمنی و رفاهی با دست پر آمده است، سان روف برقی، فرمان برقی، کروز کنترل، سیستم کنترل فشار باد تایرها و همچنین سیستم ESP ( کنترل پایداری الکترونیکی ) از آپشن های اضافه شده نسبت به نسل قبلی است تا ۳۱۵ پلاس یک سر و گردن بالاتر و مجهزتر نسبت به رقبایش راهی بازار کشور شود و موفقیت مدل های قبلی را تکرار کند.

ام وی ام 315 پلاس ؛ مشخصات فنی، قیمت احتمالی + عکس

زمانی که ام وی ام ۳۱۵ برای اولین بار وارد کشورمان شد به دلیل ظاهر زیبایی که داشت خیلی زود توانست به فروش بالایی دست پیدا کند و عرصه را برای پژو ۲۰۶ تیپ ۵ کمی سخت کند، حال مدیران خودرو قرار است ام وی ام ۳۱۵ پلاس را به بازار عرضه کند.

بر اساس گزارش اول فارس، بااینکه پژو ۲۰۶ حدود ۲۰ سال است که با همان طراحی اولیه خود در کشورمان تولید می‌شود اما شرکت مدیران خودرو تنها پس از گذشت سه سال نسخه بروز شده ام وی ام ۳۱۵ را با ظاهری جدید جایگزین مدل پیشین خود کرده است.

مدل هاچ‌بک ۳۱۵ جدید در نمای عقب خود تغییرات زیادی نداشته اما مدل لیفت بک آن علاوه بر نمای جلو در نمای عقب نیز دگرگون‌شده است.

پس از استقبال مناسبی که از MVM 315 نسل دوم به عمل آمد،مدیران خودرو اقدام به مونتاژ این خودرو در تیپ‌های اکسلنت و اسپرت با آپشن‌های بیشتری نسبت به نسخه معمولی کرد .این آپشن ها که بیشترشان در جهت بهبود سطح رفاهی خودرو و راحتی سرنشینان در ام وی ام  ۳۱۵  اسپرت اکسلنت قرارگرفته‌اند عبارت‌اند از صندلی‌های چرمی، روف رک، سیستم صوتی باکیفیت،مانیتور ۷ اینچی لمسی و… .

شرکت مدیران خودرو برای سال ۹۹  قصد دارد ام وی ام ۳۱۵ پلاس را به بازار کشور عرضه کند و حتی اخیراً نیز تصاویری از این خودرو چینی در شبکه‌های اجتماعی  منتشرشده است که از تغییرات آن حکایت داشت. اکنون باگذشت چند ماه شرکت مدیران خودرو مدل‌های تولیدی MVM 315 را به ایران آورده است و تست‌های فنی را در دو نسخه اتوماتیک و دنده انجام داده است.

ام وی ام 315 پلاس ؛ مشخصات فنی، قیمت احتمالی + عکس

با توجه به‌عکس های منتشرشده می‌توان دید در نمای جلو خودرو ام وی ام ۳۱۵ پلاس شاهد تغییرات زیادی است که ازجمله این تغییرات می‌توان به جلوپنجره، سپر و چراغ جدید با طراحی اسپرت شبیه محصولات کمپانی داج  اشاره کرد.

احتمال می‌رود طراحان مه شکن جلو را از این خودرو حذف کرده و به‌جای آن چراغ‌های روشنایی در روز را قرار داده‌اند که به دی لایت‌های ام وی ام ایکس ۲۲ شباهت زیادی دارد. تصاویر منتشرشده حاکی از آن است که این هاچ بک چینی از سانروف دو حالتِ بهره می‌برد و به‌احتمال‌زیاد مدیران خودرو نسخه فول ام وی ام ۳۱۵ پلاس را به همراه این آپشن به بازار عرضه خواهد کرد.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار