چاپ کد خبر: 94422
20 شهریور 1401

رمالی زن جوان شیرازی در اینستاگرام+ یک سوژه صد میلیون تومان

رمال

رئیس پلیس فتا استان فارس گفت: خانمی جوان که در شبکه اجتماعی اینستاگرام اقدام به کلاهبرداری از طریق رمالی می‌کرد، شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش اول فارس ، سرهنگ امیر حسین سلیمانی اظهار کرد: در پی شکایت خانمی میانسال مبنی بر کلاهبرداری مبلغ یک میلیارد ریال با ترفند فالگیری و رمالی در شبکه اجتماعی اینستاگرام، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

او ادامه داد: پس از اخذا اظهارات شاکیه معلوم شد، مدتی پیش او در یک صفحه اینستاگرامی عضو شده که مدیر صفحه خود را فالگیر معرفی و با دادن وعده‌های پوچ، شاکیه را فریب داده و از او مبلغ یک میلیارد ریال کلاهبرداری کرده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه با اقدامات فنی و تحقیقات خاص پلیسی متهم شناسایی و با هماهنگی قضائی دستگیر شد، گفت: در بازجویی‌های اولیه، متهم که خانمی جوان بود به جرم ارتکابی اقرار و اعلام کرد با ایجاد صفحه‌ای در اینستاگرام با عنوان فالگیری و رمالی پس از جلب اعتماد شاکی و سوء استفاده از سادگی وی و دادن امید واهی و وعده‌های دروغین، با دریافت مبالغی اقدام به کلاهبرداری کرده است.

رئیس پلیس فتا استان فارس تاکید کرد: افراد سودجو غالباً مسائل خرافاتی را به شکل‌های مختلف در شبکه‌های اجتماعی رواج می‌دهند، تمام این شیادان از سادگی و زودباوری طعمه‌های خود نهایت بهره را می‌برند، لذا از شهروندان و کاربران انتظار داریم به تبلیغات اغواکننده و دروغین که از طریق فضای مجازی منتشر می‌شود، اعتماد نکرده و به هیچ وجه اطلاعات شخصی خود را در اختیار دیگران قرار ندهند.

گروه واتساپ اول فارس

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

حمید دوشنبه , ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۳

وقتی مردم ما خرافاتی هستتد باید ازشون سوء استفاده بشه

ناشناس دوشنبه , ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۳

وقتی مردم ما خرافاتی هستتد باید ازشون سوء استفاده بشه

ناشناس دوشنبه , ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۷:۵۷

باسلام ودرود به نیروی انتظامی از شما یک خواسته ای داریم این فالهای البجد وفالهای حافظ وبقیه فالها در گوگل لطف کنیدوبرنامه آن قطع کنید خواندن آنها زندگی مردم رابه آتش میکشدبااتشکر

آخرین اخبار