چاپ کد خبر: 91801
18 مرداد 1401

رواج یک روش جدید کلاهبرداری در بیمارستان‌های شیراز

مدیر حراست دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از شگرد جدید کلاهبرداری در بیمارستان‌ها خبرداد.

کلاهبرداری

دکتر پژمان نعمت الهی گفت: براساس گزارش‌های دریافتی، فرد یا افرادی با تماس با همراهان بیمار، خود را پزشک معالج معرفی کرده و از همراهان بیمار می‌خواهند که برای معالجه، مبلغی را به حساب شخصی فرد واریز کنند.

او گفت: تمامی پرداخت‌ها در بیمارستان‌ها از طریق واحد حسابداری انجام می‌شود، برای پیشگیری از وقوع چنین جرایمی لازم است که بیماران و همراهان آن‌ها از واریز وجه به حساب شخصی افراد خودداری کنند.

مدیر حراست دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به شگرد جدید کلاهبرداری در بیمارستان ها، به بیماران و همراهان آنان هشدار داد تا فریب ترفند‌های مختلف افراد سودجو را نخورند و در صورت برخورد با چنین تماس و پیشنهادی، موضوع را به حراست بیمارستان اطلاع دهند.

عضو یکی از کانال های اخباراول فارس شوید

 کانال تلگرام 

 کانال واتساپ 

در کانال ایتا

کانال سروش 

 کانال روبیکا

 کانال بله

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ناشناس و پنجشنبه , ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۶

چطور بامراجعه حضوری نوبت بعضی ازپزشکان نوبت داده نمی شود ولی توسط دلال نوبت آنی داده میشود

محمد پنجشنبه , ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۳

مسخره مردم کردن تو بیمارستان مسلمین…. ۹۷۰۰بابت عمل کین باخ ازم گرفتن ۹۰۰تومن زدم به حساب شخصی که خود دکتر شماره حساب فرستادن و گفتن اگه نزنی حساب عملت کنسل میشه منم مجبور شدم زدم حساب حالا هم میگن حواستون باشه کلاه برداریه این مملکت از بلا دزد و حروم خور بی دین است نمیدونم خدا هم کجا نشسته که جواب این همه ظلم رو نمیده

شعله پنجشنبه , ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۵

دکتر پرستارا از بیماری آدما کاسبی میکنن و موجودات به شدت بی‌رحم وپول پرستی ان

سید حسن پنجشنبه , ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۸:۵۹

حراست محترم بیمارستان !! دیوار موش دارد ….موقع ثبت یا بستری بیمار شماره تلفن را وقتی بلند می گویند اگر حرام خوری آنجا ایستاده باشد …..

آخرین اخبار