چاپ کد خبر: 54935
4 خرداد 1400

روش عجیب ملیکا شریفی نیا برای دم کردن چای+ فیلم و عکس ملیکا شریفی نیا

ملیک شریفی
در این خبر می‌توانید ویدئویی از ملیکا شریفی نیا در حال دم کردن چای را مشاهده کنید.
به گزارش اول فارس، چند روزی هست که شهروندان در نقاط مختلف شهر با قطعی برق چند ساعته در ساعات مختلف روز مواجه می‌شوند که بسیاری از افراد را با مشکل مواجه کرده است.

ملیکا شریفی

در همین راستا ملیکا شریفی نیا نسبت به قطعی برق پستی را در صفحه فضای مجازی خود منتشر کرد که در ادامه می‌توانید متن و تصویر منتشر شده توسط این بازیگر سینما و تلویزیون را مشاهده کنید:

” بیرون که نمی‌شود رفت تفریح کرد، کروناست. در خانه هم نمی‌شود فیلمی دید، برق نیست. خانه‌ی کسی هم نمی‌شود رفت، چون هم کروناست، هم ظاهرا اونجا هم برق نیست!.

دل‌مون خوش بود یه چای راحت می‌توانیم بخوریم، که اونم شانس من با برق کار می‌کند و الان ۶ ساعته که رفته و وضعیت این است. به نظر شما من باید سماور «غیربرقی» بخرم یا برق باید نره؟! وقتی می‌ره یه خبره بده و بگه کی بر‌می‌گرده که نگرانش نشیم!.

به نظرم در حال حاضر بهترین کاری که از دست‌مون بر میاد این هست که کار‌هایی که بدون برق می‌توان انجام داد را با رسم شکل توضیح دهیم!

۱. کتاب خوندن به سختی ۲. نقاشی کردن فقط در طول روز ۳. نواختن «برخی» ساز‌ها بدون دیدن نُت ۴. آواز خوندن بدون دیدن نُت ۵. ورزش کردن به صورت خودجوش ۶. آشپزی کردن با داستان‌های فراوان و هفتمی رو شما بگید.”

پست ملیکا شریفی

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار