چاپ کد خبر: 77116
15 اسفند 1400

رونمایی از لوگوی جدید ایرانسل در اینستاگرام عباسی آرند

مدیرعامل ایرانسل با انتشار یک پست در صفحه اینستاگرام خود، از هویت سازمانی و لوگوی جدید ایرانسل رونمایی کرد.

بیژن عباسی‌آرند، در این پست، یکپارچه‌سازی و ایجاد پلتفرم واحد ارائۀ محصولات و خدمات، تأکید بیش از پیش بر جوانان و اندیشۀ نوآورانه به عنوان مخاطب اصلی، ارتقای ارتباط کارکردی با مشترکان به یک پیوند مستحکم عاطفی و نیز زیبایی‌شناسی نوگرایانه در هویت سازمانی را از مهمترین اهداف ایرانسل در طراحی استراتژی نوسازی برند خود اعلام کرده است.

همان‌طور که عباسی آرند در پست اینستاگرامی خود اشاره کرده، رنگ زرد و طرح بیضی، همچون گذشته، از مهمترین المان‌های بصری برند ایرانسل هستند و در طراحی جدید نیز، همچنان حضور دارند.

ایرانسل 4

تلاش ایرانسل برای توانمندسازی کسب‌وکارها

به گفتۀ او تقویت رویکرد فعلی ایرانسل در ایفای نقش توانمندساز کسب‌وکارهای دیجیتال به جای نقش صرف اپراتور دیتا و تبدیل شدن از Telco به Techco، از جمله مهمترین محرک‌های ایرانسل در فرایند نوسازی برند بوده است.

مدیرعامل ایرانسل در بخشی از یادداشت خود عنوان کرده: «در ایرانسل، با هدف یکپارچه‌سازی و ایجاد پلتفرم واحد ارائۀ محصولات و خدمات، تأکید بیش از پیش بر جوانان و اندیشۀ نوآورانه به عنوان مخاطب اصلی، ارتقای ارتباط کارکردی با مشترکان به یک پیوند مستحکم عاطفی و نیز زیبایی‌شناسی نوگرایانه در هویت سازمانی، استراتژی نوسازی برند خود را اجرا کرده‌ایم و از جمله نتایج آن، لوگوی جدید ایرانسل است.»

هچنین او در ادامه توضیحات خود نوشت: «تقویت رویکرد فعلی ایرانسل در ایفای نقش توانمندساز کسب‌وکارهای دیجیتال به جای نقش صرف اپراتور دیتا و تبدیل شدن از Telco به Techco، از جمله مهمترین محرک‌های ما در فرایند نوسازی برند بوده است.»

او همچنین تاکید کرده ایرانسل تلاش می‌کند تا این پلتفرم‌های دیجیتال، منجر به ایجاد «فرصت» برابر برای همه شود و افراد بتوانند با بکارگیری «انرژی» خود، به زندگی درخشان‌تری دست یابند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار