چاپ کد خبر: 78562
28 اسفند 1400

رونمایی رسمی سامسونگ از دو گوشی گلکسی A53 +مشخصات فنی و تصاویر

سامسونگ در رویداد آنپکد خود از نسل جدید گوشی‌های سری گلکسی A رونمایی کرد که یکی از محبوب‌ترین آن‌ها، گلکسی A53(با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و پشتیبانی از شبکه ۵G) است.
 سامسونگ  در رویداد آنپکد خود از نسل جدید گوشی‌های سری گلکسی A رونمایی کرد که یکی از محبوب‌ترین آن‌ها، گلکسی A53 است. این گوشی هوشمند به دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، تراشه ۵ نانومتری و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده و از شبکه ۵G هم پشتیبانی می‌کند.

     گوشی گلکسی A53 1

به گزارش اول فارس به نقل از دیجیاتو، پس از انتشار شایعات فراوان، بالاخره سامسونگ از نسل جدید گلکسی A52 رونمایی کرد. این گوشی هوشمند طراحی مشابه با نسل قبلی‌اش بهره می‌برد، اما پیشرفت‌های تقریبا زیادی را تجربه کرده تا همچنان کاربران زیادی را جذب خود کند.

مشخصات فنی گلکسی A53
در جلوی این گوشی هوشمند شاهد قرارگیری یک نمایشگر ۶.۵ اینچی سوپر امولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز هستیم. همانند نسل قبلی، در مرکز بخش بالایی نمایشگر یک حفره برای میزبانی دوربین سلفی به چشم می‌خورد. در اطراف صفحه نمایش این گوشی هوشمند حاشیه‌های تقریبا کمی وجود دارد.

گوشی گلکسی A53 6

ابعاد کلی گلکسی A53 برابر ۷۴.۸ در ۱۵۹.۶ در ۸.۱ میلی‌متر است و وزنش به ۱۸۹ گرم می‌رسد. روی پنل پشتی شاهد قرارگیری دوربین چهارگانه با سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی هستیم. این دوربین با دریچه دیافراگم f/1.8، از لرزشگیر اپتیکال پشتیبانی می‌کند. این گوشی میان‌رده سامسونگ همچنین به دوربین اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی، ۵ مگاپیکسلی تشخیص عمق و ۵ مگاپیکسلی ماکرو مجهز شده و از دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی هم بهره می‌برد.

گوشی گلکسی A53 5

سامسونگ این گوشی هوشمند را در دو نسخه مجهز به ۶/۸ گیگابایت رم و ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار می‌کند. در هردو مدل می‌توانید از کارت حافظه با حداکثر ظرفیت یک ترابایت استفاده کنید.

گوشی گلکسی A53 4

باتری این گوشی هوشمند ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است که از فناوری شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند. گلکسی A53 بطور پیش فرض به اندروید ۱۲ و رابط کاربری One UI 4.1 مجهز شده و از شبکه ۵G به همراه استاندارد IP67 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گردوغبار پشتیبانی می‌کند. سامسونگ برای این دستگاه ۴ نسخه اندروید منتشر خواهد کرد.

گوشی گلکسی A53 3

در این گوشی سامسونگ خبر از جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون نیست و همچنین کره‌ای‌ها شارژر و هدفون را از جعبه آن حذف کرده‌اند.

گوشی گلکسی A53 2

تاریخ و زمان عرضه گلکسی A53
گلکسی A53 از تاریخ ۱ آوریل (۱۲ فروردین) وارد برخی بازارها می‌شود. این گوشی هوشمند قیمت پایه ۳۹۹ پوند / ۳۶۹ یورویی دارد و مدل ۲۵۶ گیگابایتی گلکسی A53 هم قیمتی برابر ۴۴۹ یورو دارد.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار