چاپ کد خبر: 45777
30 بهمن 1399

رونمایی نیسان از کراس اوور کامپکت ” قشقایی ۲۰۲۱ “

شرکت نیسان از خودروی شاسی بلند قشقایی ۲۰۲۱ با تقویت فناوری و طراحی واضح‌تر رونمایی کرد.

به گزارش اول فارس، با بیش از سه میلیون فروش در اروپا، به راحتی می‌توان گفت که قشقایی یک معامله بزرگ برای نیسان است. با توجه به اینکه این روز‌ها این شرکت در شرایط سختی به سر می‌برد، نسل سوم کراس اوور کامپکت به این شرکت کمک می‌کند تا ثروت خود را برگرداند. این مدل کاملاً جدید، تغییراتی را در داخل و خارج دارد. 

قشقایی اصلاح شده که در ایالات متحده با نام Rogue Sport شناخته می‌شود، طراحی واضح تری به خود می‌گیرد و دارای همان چراغ‌های جلو است که در محصولات اخیر نیسان دیده‌ایم. لبه‌های بدنه نسبت به قبل بیشتر و همچنین بزرگ‌تر شده است، زیرا وسیله نقلیه اکنون ۳۵ میلی‌متر بلندتر، ۳۲ میلی‌متر عرض و ۲۵ میلی‌متر بلندتر است. 

چراغ‌های جلو ماتریس Full-LED نیز نمایانگر برتری برای کراس اوور جمع و جور هستند و این‌ها بسته به شرایط جاده و ترافیک است. برای انتخاب گزینه‌های شخصی سازی بیشتر، ۱۱ رنگ بدنه با پنج ترکیب دو رنگ وجود دارد.

خودروی نیسان قشقایی 4

فراتر از کابین جادارتر، فضای داخلی از کیفیت بهتری برخوردار است، همچنین یک پیشرفت بزرگ در  فناوری وجود دارد که از جمله آن می‌توان به صفحه نمایش ۱۲.۳ اینچی و صفحه نمایش لمسی ۹ اینچی برای سیستم سرگرمی که از Android Auto و Apple Car Play پشتیبانی می‌کند، اشاره کرد.

خودروی نیسان قشقایی 5

با یک هزینه اضافی، قشقایی جدید با صفحه نمایش ۱۰.۸ اینچی جلو ارائه می‌شود. پورت‌های شارژ USB جلو و عقب اطمینان حاصل می‌کنند که آب باتری شما تمام نمی‌شود. همچنین نیسان جدیدترین سیستم‌های کمک راننده ProPilot خود را همزمان با افزایش ایمنی با افزودن کیسه هوا بین صندلی‌های جلو، پیاده سازی کرده است.

خودروی نیسان قشقایی 3

 قشقایی جدید با موتور بنزینی توربوشارژ ۱.۳ لیتری، توربوشارژ خفیف و هیبریدی تولید می‌شود که دارای ۱۳۸ اسب بخار قدرت و ۱۷۷ پوند فوت گشتاور یا کمی بالاتر ۱۵۶ اسب بخار و ۱۹۲ پوند فوت گشتاور است، در هر دو مورد، نیرو از طریق جعبه دنده شش سرعته دستی به چرخ‌های جلو هدایت می‌شود.

خودروی نیسان قشقایی 1

رفتن به سیستم انتقال قدرت متغیر مداوم (CVT) به شما امکان انتخاب بین طرح جلو یا چهار چرخ متحرک را می‌دهد. قشقایی مجهز به Xtronic از نسخه ۱۵۶ اسب بخاری موتور ۱.۳ لیتری استفاده می‌کند، اما با گشتاور کمی بیشتر با سرعت ۱۹۹ پوند فوت گشتاور است.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

s.j یکشنبه , ۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۸

ببینید تکنولوژی بروز رو در ساخت بهترین ماشین
اینا هم ماشین می سازن ، ایران ما هم می سازه اونا روز به روز به تکنولوزی ماشین اضافه می کنن ماهم روز به روز به بی کیفیتیش اضافه می کنیم ببینید اونا درچه مرتبه ای قرار دارن و ما کجا ایستاده ایم. ” خودکرده را تدبیری نیست…”

ناشناس جمعه , ۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۹:۰۸

جانم قشقایی

آخرین اخبار