چاپ کد خبر: 55577
10 خرداد 1400

رونمایی پایگاه اینترنتی اخبار و دانستنی های واکسیناسیون کرونا در استان فارس

222

پایگاه اینترنتی ویژه واکسیناسیون علیه کووید-۱۹ با حضور رئیس و معاونان و اعضای ستاد دانشگاهی مدیریت کرونای علوم پزشکی شیراز، رونمایی شد.
 به گزارش اول فارس از شیراز، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در جلسه ستاد دانشگاهی مدیریت کرونا و رونمایی از پایگاه اینترنتی ویژه واکسیناسیون، گفت: دانشگاه علوم پزشکی شیراز تنها در پزشکی سرآمد نیست، بلکه به واسطه حضور نیروهای توانمند توانسته در حوزه های مختلف نیز در کشور پیشرو باشد.

مهرزاد لطفی راه‌اندازی این پایگاه اینترنتی را موجب افزایش سطح آگاهی مردم و رفع برخی چالش های این حوزه دانست و گفت: مردم استان می توانند با مراجعه به این پایگاه اینترنتی به نشانی covidvaccine.sums.ac.ir از آخرین اخبار و دانستنی های ضروری واکسیناسیون و مکان های تزریق واکسن آگاهی پیدا کنند، همچنین می توانند عوارض ناشی از واکسیناسیون علیه کووید ۱۹ را ثبت کنند.

او همچنین در این نشست ضمن بررسی آمار نمونه های آزمایش کرونا طی روز گذشته در فارس؛ به بررسی آمار مبتلایان، موارد مرگ و میر، افراد بستری و بهبودیافته، روند خدمت رسانی به مبتلایان و موارد مشکوک در مراکز درمانی و عملکرد مراکز آزمایشگاهی تشخیصی کروناویروس پرداخت.

بررسی روند انجام تست های pcr در مراکز ۱۶ ساعته و پایش اقدامات اعضای کارگروه های مختلف ستاد دانشگاهی مدیریت بیماری کووید۱۹، دیگر محورهای مورد پیگیری رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در نشست امروز بود.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این نشست با تببین اقدامات انجام شده برای راه اندازی پایگاه اینترنتی ویژه واکسیناسیون علیه کووید۱۹(covidvaccine.sums.ac.ir) گفت: این پایگاه اینترنتی با هدف دسترسی سریع مردم استان فارس به آخرین اخبار و دانستنی های واکسیناسیون علیه کووید۱۹ راه اندازی شده است.

سید روح‌الله حسینی افزود: در این پایگاه اینترنتی، اطلاعاتی مانند معرفی انواع واکسن ها، آخرین دستاوردهای علمی و اطلاعیه ها در زمینه واکسیناسیون، همچنین آمار روزانه تزریق واکسیناسیون در استان قابل مشاهده است.

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار