چاپ کد خبر: 45648
29 بهمن 1399

رکورد جالبی که جوان مرودشتی در برج میلاد زد+عکس

فوتبلیست مرودشتی

تصویر ورزشکار مردوشتی که توپ به سر و با عقب رفتن پله های برج میلاد را طبرج میلادی کرد

اول فارس| ورزش: فوتبالیست مردودشتی با گذاشتن توپ فوتبال روی سر، پله‌های برج میلاد تهران را بر عکس طی کرد و رکورد جدیدی را از خود به جای گذاشت.

این فوتبالیست اهل شهرستان مرودشت دراستان فارس در این خصوص به ایرنا گفت: با گذاشتن توپ فوتبال بر روی سر، یک هزار و ۶۹۳ پله برج میلاد را به حالت عقب رفتن طی کردم که این رکورد برای نخستین بار است که در کشور به ثبت می‌رسد.

علیرضا خسروی اضافه کرد: زمانی که این پله‌ها را طی کردم ، ۳۸ دقیقه و ۱۴ ثانیه طول کشید که بسیار سخت بود زیرا فرد در حالت به عقب حرکت کردن، نیاز به تمرکز بیشتری دارد.

وی ادامه داد: ۱۲ سال است که برنامه روپایی زدن را با توپ‌های مختلف کار می‌کنم و همین برنامه را چند سال قبل به صورت رو به جلو انجام دادم که با موفقیت همراه بود.

خسروی بیان داشت: امیدوارم مسوولان شهرستان مرودشت به وعده‌هایی که دادند عمل کنند تا بتوانم به کارهای جدیدی بپردازم.

این ورزشکار خلاق مرودشتی که ۳۵ سال سن دارد، پیشتر نیز با زدن روپایی، ضربه با سر و زانو با توپ‌های مختلف، فاصله حرم مطهر حضرت ابوالفضل‌العباس (ع) تا بارگاه مقدس امام حسین (ع) در شهر کربلا در کشور عراق با حرکت بر روی زانو و زدن توپ با سر طی کرده است.

این ورزشکار، همچنین روپایی زدن با توپ در کشتی از بندرعباس تا جزیره قشم به نام خلیج فارس و چند برنامه دیگر را در کارنامه دارد.

علیرضا خسروی

علیرضا خسروی متولد روستای رشمیجان ازشهرستان مرودشت می باشد این جوان مرودشتی اکنون یکی از رکورداران روپایی درکشور است .
علیرضا خسروی درمورد روپایی زدن خود گفت ازبچگی فوتبال بازی می کردم وبطور اتفاقی دریکی از روزهای تابستان ۸۸که برای تمرین کردن فوتبال در استادیوم تختی مرودشت رفته بودم بعدازتمرین فوتبال که تمام شد به یکی از دوستانم گفتم می خواهم روپایی بزنم وبرای شمارش آن کمکم کند.
اتفاقا درآن روز ۱۸۰۰ روپایی زدم وچند روزبعد هم حدودا ۷۰۰۰ روپایی زدم ورفته رفته به این ورزش (روپایی زدن )علاقه پیدا کردم تااینکه بعداز ۱۰ ماه رکوردم را به ۲۱۰۰۰تا رساندم.

علریضا خسروی

شهرستان مرودشت در فاصله ۴۵ کیلومتری شمال شیراز واقع شده است.

گروه واتساپ 1

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار