چاپ کد خبر: 54515
30 اردیبهشت 1400

زمان ثبت‌نام کاندیداهای انتخابات نظام مهندسی ساختمان فارس اعلام شد

نظام مهندسی استان فارس

رئیس هیئت اجرایی نهمین انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان فارس، گفت: همزمان با سراسر کشور، ثبت نام کاندیداهای این انتخابات، در فارس از روز شنبه اول خرداد خبر داد.

به گزارش اول فارس، فلاح‌نیابا اعلام این مطلب گفت: در استان فارس نیز همزمان با سایر استانهای کشور در حال برنامه ریزی و اجرایی نمودن فرآیند این انتخابات هستیم.

او گفت: هیئت‌های نظارت و اجرایی این انتخابات تشکیل شده و جلسات هیئت اجرایی انتخابات برای فراهم کردن مقدمات انتخابات به طور منظم با حضور اعضای این هیئت تشکیل می‌شود.

فلاح‌نیا ادامه داد: بر اساس جدول زمانبندی ضمیمه انتخابات، از روز شنبه اول خردادماه ثبت نام کاندیداهای عضویت در هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان فارس شروع می‌شود و تا ۳۱ خرداد ادامه دارد.

وی افزود: تاریخ برگزاری این انتخابات، آخرین هفته شهریور یا اولین جمعه، مهرماه خواهد بود که تاریخ دقیق آن متعاقبا اعلام می‌شود.

فلاح نیا، از اعضای واجد شرایط عضویت در هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان برای حضور در صحنه دعوت کرد و گفت: از همه دعوت می‌شود که مسئولیت پذیری خود را در این انتخابات عملا نشان دهند تا در آینده شاهد تصمیمات مهم برای ارتقای سازمان نظام مهندسی ساختمان فارس و تامین منافع عمومی باشیم.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات نظام مهندسی فارس یادآور شد که شرایط انتخاب شوندگان اعضای هیئت مدیره در سایت سازمان نظام مهندسی فارس به نشانی www.fceo.ir درج شده است.

فلاح‌نیا خاطرنشان کرد که محل ثبت نام نیز دبیرخانه مبحث ۲۲ مقررات ملی ساختمان در اداره کل راه و شهرسازی فارس واقع در بلوار ستارخان است.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار