چاپ کد خبر: 10659
7 مرداد 1398

زنی که در معالی آباد شیراز طلا می دزدید…

این خبر تکذیب شد: زنی که در معالی آباد شیراز، طلا می دزدید

 اینکه گفته شود یک نفر با خودرو شاسی بلند که مربوط به قشر پردرآمد است اقدام به دزدیدن طلا از رهگذران کودک و خانم ها می کند، شاید خود به خود کافی باشد تا به بی پایه بودن این سخن پی ببریم؛ هر چند نمی توان جایگاه دزدان را مرتبط با درجه درآمدی و طبقه اجتماعی آنان ارزیابی کرد.

 به گزارش اول فارس ، نکته دیگر اینکه در این ادعا که در فضای مجازی آمده گفته شده این دزد بااستفاده از یک پلاستیک مشکی از ۹ نفر در یک خیابان طلا و اشیای با ارزش دزدیده است و همه این افراد فریب او را خورده اند.پرسش این است که وجود این همه طلادار در یک خیابان هرچند بالاشهر هم باشد و فریب خوردگی همه آنان امکان دارد؟البته شگرد دزد طوری بوده که احتمال داشته برخی فریب او را بخورند.

با این حال برای جویا شدن از درست یا نادرست بودن این ادعا با پلیس فارس تماس گرفتیم که  معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اعلام کرد: این مطلب کاملا شایعه است و اخیرا هیچ گونه مشکلی از این نوع در بلوار معالی آباد شیراز و سایر خیابان‌های این شهر رخ نداده است.

 سرهنگ کاووس محمدی افزود: شهروندان باید دقت داشته باشند که موضوع‌های بدون منبع رسمی در فضای مجازی را به راحتی نپذیرند و از باز نشر اینگونه مطالب در فضای مجازی خودداری کرده و در جامعه تشویش ایجاد نکنند.وی ادامه داد: پلیس فتا با انتشار دهندگان اینگونه شایعات در فضای مجازی برخورد خواهد کرد.

156510129

خبری که در روزهای اخیر در فضای مجازی منتشر و بین کاربران به اشتراک گذاشته ‌شد این بود:مدتی است که در سطح شهر شیراز یک خودرو شاسی بلند که راننده آن یک زن است از طریق پرسیدن آدرس مسجد وغیره با خانم‌ها و دختر بچه‌ها سر صحبت را باز می‌کند و به آنها یک پلاستیک مشکی می‌دهد ومی‌گوید که یک سجاده سوغات مکه درون آن است و بوسش کن و حاجت بگیر که بعد از بوسیدن و بوییدن آن به شخص حالت گیجی دست می‌دهد بگونه‌ای که نمی‌تواند تکلم کند و فریاد بزند و یا کمکی طلب کند.
فرد تهیه کننده این متن منتشر شده مدعی شده است که این زن بعد از فریب سوژه‌های خود، اقدام به دزدیدن طلا و سایر اجناس با ارزش آنها می‌کند.در انتهای این پیام آمده که دیروز(روزش نامشخص است) در منطقه پل معالی آباد ۹ نفر خانم و دختر بچه گرفتار این زن که شاسی بلند داشته شدند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار