چاپ کد خبر: 42137
16 دی 1399

زورگیری خودرو ۲۰۶ زن جوان و تعقیب و گریز در شیراز

فرمانده انتظامی “شیراز” گفت: سارق زورگیر که با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت یک دستگاه پژو ۲۰۶ کرده بود در کمتر از ۱۰ دقیقه دستگیر و روانه زندان شد.

زورگیر
 به گزارش گروه حوادث اول فارس ، سرهنگ “فرج شجاعی”  در تشریح این خبر بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه در یکی از محله‌های شیراز فردی با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت یک سواری ۲۰۶ که مالک آن خانمی جوان است کرده و سریعا متواری شده موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که زورگیر قصد سرقت از یک ساختمان نیمه کاره  راداشته و پس از اینکه مالک متوجه می‌شود سریعا با سلاح سرد راننده یک دستگاه پژو ۲۰۶ که در آن محل پارک بوده را تهدید و با خودرو از محل متواری می‌شود.

فرمانده انتظامی “شیراز” تصریح کرد: ماموران سریعا طرح مهار را اجرا و در کمتر از ۱۰ دقیقه خودرو پژو ۲۰۶ را در بلوار “رحمت” شیراز شناسایی و دستور ایست دادند.

سرهنگ “شجاعی” تصریح کرد: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، ماموران موفق شدند خودرو را توقیف و راننده ۳۶ ساله که از سارقان و زورگیران سابقه دار بوده را دستگیر کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم در بازجویی اولیه به ۲۱ فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره و همچنین زورگیری در شیراز اقرار کرد، عنوان داشت: این سارق حرفه‌ای پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

گروه واتساپ

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ناشناس سه شنبه , ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۷

خداقوت دلاور شیرمردان خدایی جانمان فدایتان

آخرین اخبار