چاپ کد خبر: 72680
4 بهمن 1400

زورگیر بی رحم و مسلح شیراز دستگیر شد

فرمانده انتظامی “شیراز” از دستگیری سارق به عنف موتورسیکلت توسط ماموران این فرماندهی خبر داد.

به گزارش اول فارس ،سرهنگ” فرج شجاعی”  بیان داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت به عنف چند فقره موتورسیکلت در سطح شهرستان شیراز، موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

سارق به عنف

به گزارش اول فارس، وی تصریح کرد: ماموران کلانتری “۳۱ جنت” با انجام اقدامات اطلاعاتی و تخصصی موفق به شناسایی محل اختفا متهم شدند و پس از هماهنگی با مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در یک عملیات ضربتی وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی “شیراز” با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم یک تیغه سلاح سرد، یک عدد افشانه دفاع شخصی و یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف شد، گفت: این سارق حرفه‌ای در بازجویی اولیه به ۳ فقره سرقت به عنف موتورسیکلت اقرار کرد.

سرهنگ “فرج شجاعی” با اشاره به اینکه در سوابق متهم جرایمی از قبیل سرقت و درگیری مسلحانه نیز به چشم می‌خورد، تصریح کرد: این سارق حرفه‌ای پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

این مقام انتظامی با تأکید بر اینکه نیروی انتظامی این شهرستان از هیچ تلاشی برای مقابله با سارقان و بالا بردن احساس امنیت در جامعه فروگذار نخواهد کرد، از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک با شماره تلفن ۱۱۰ موضوع را به پلیس گزارش دهند.

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار