چاپ کد خبر: 41162
4 دی 1399

زیر و بم درج آگهی در سایت‌های آنلاین

 درج آگهی

بسیاری از مشاغل با رشد اینترنت روز به روز بزرگ‌تر یا حتی کوچک‌تر شده‌اند. با گسترش کسب و کارهای آنلاین، بسیاری از افراد نیازهایشان را از طریق اینترنت برطرف می‌کنند. اما باید دانست که استفاده از فضای مجازی و اینترنت، دارای اصول و ضوابط قابل فراگیری است. پلتفرم‌های زیادی در سراسر وب ایجاد شده‌اند که استفاده از اینترنت را برای کاربران راحت‌تر کرده‌اند. یکی از این پلتفرم‌ها سایت divar.ir است. کاربران در این سایت می‌توانند برای کسب و کار یا هرآنچه که می‌خواهند ارائه کنند، آگهی دهند. البته باید توجه داشت که درج آگهی در سایت‌های آنلاین مانند دیوار باید ویژگی‌هایی داشته باشد.

درج آگهی 1

اصول درج آگهی رایگان

تبلیغات آن هم به صورت رایگان، برای بسیاری از کسب‌وکارها می‌تواند چاره‌ساز باشد. بسیاری از افراد می‌توانند خدمات و محصولات خود را در اینترنت تبلیغ کنند. در واقع درج آگهی یا تبلیغات به صورت رایگان می‌تواند بسیار موثر باشد. سایت دیوار امکان درج آگهی به صورت رایگان را برای کاربران خود فراهم کرده است. از این رو افرادی که اقدام به درج آگهی در اینترنت می کنند، باید یک سری اصول و قواعد را رعایت کنند. به این صورت که باید هدف آگهی برای مخاطبان مشخص باشد. مخاطب باید  بداند با چه پدیده‌ای رو به رو شده و چه محصولی با چه هدفی به او ارائه شده است. تبلیغات متنی و محتوایی نباید به گونه‌ای باشد که مشتری یا مخاطب احساس بدی پیدا کند. بدین معنا که آگهی‌دهنده نباید در متن آگهی جوری وانمود کند که تنها به فکر فروش محصول یا خدمات خود است. بلکه آگهی به مخاطب حس ارزشمندی بدهد. از این رو بهتر است آگهی‌دهنده از فنون اقناع و تبلیغ در هر پلتفرمی آگاهی داشته باشد. پس شفاف بودن هدف برای مخاطب و ایجاد حس ارزشمندی در او از اصول مهم درج آگهی است.

 چگونه در دیوار آگهی منتشر کنیم؟

کاربران برای ثبت آگهی در سایت دیوار، می‌توانند با ثبت‌نام در این سایت کار خود را شروع کنند. پس از ثبت‌نام،‌ کاربر صاحب بخشی با عنوان “دیوار من” می‌شود. به طوری که می‌تواند در هر حوزه و قسمتی آگهی منتشر کند. از این رو  قسمت درج آگهی رایگان را انتخاب کنید. دراین بخش دسته‌های متنوعی از جمله املاک،‌ وسایل نقلیه،‌ لوازم الکترونیکی،‌ وسایل مربوط به خانه و … را مشاهده خواهید کرد. پس از انتخاب دستهٔ مورد نظر، کاربر می‌تواند به صورت جزیی‌تر آن را مشخص کند. به طور مثال در دسته املاک با انتخاب فروش واحد مسکونی، نوع هدف اصلی آگهی مشخص می‌شود. اما داستان درج آگهی به اینجا ختم نمی‌شود. در ادامه آگهی‌دهنده باید به صورت دقیق نوع واحد مسکونی(آپارتمانی، ویلایی، کلنگی ) که به فروش می‌رسد را درج کند. کاربر پس از گذراندن این دو مرحله وارد صفحه‌ای می‌شود که فرم مخصوص آگهی در آن وجود دارد. او ابتدا باید مشخص کند متقاضی کدام شهر  است. همچنین باید محدوده آگهی را در نقشه و به صورت متنی در فرم مشخص کند. همان‌طور که پیش‌تر گفته‌ایم، وجود عکس در آگهی حس اعتماد مشتری را ارتقا می‌دهد. در فرم ثبت آگهی به صورت رایگان، کاربران می‌توانند عکسی از محصول یا خدماتی که به فروش می‌رسانند را قرار دهند. آگهی موردنظر ما که در حوزه فروش املاک بود، دارای گزینه‌هایی مانند متراژ دقیق، تعداد اتاق و ‌سال ساخت خواهد بود؛ البته در این فرم امکاناتی مانند پارکینگ،‌ انباری، بالکن و شماره آگهی‌دهنده نیز به ثبت می‌رسد. صاحبان آگهی می‌توانند توضیحات تکمیلی را در قسمت پایین فرم به مخاطبان ارائه دهند. پس از درج آگهی، کاربر می‌تواند با جست‌وجو و استفاده از فیلترهای سایت دیوار، آگهی خود را پیدا کند. البته باید درنظر داشت که آگهی پس از ارزیابی تیم دیوار منتشر خواهد شد.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

... دوشنبه , ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰

یکی از سایت های تبلیغات مشاغل سایت.. است…. به تبلیغ خدمات و کسب و کار اعم از؛ پزشکی، رستوران و غذا، صنعت و تولید، آرایشی بهداشتی، الکترونیک، ورزشی، پوشاک و… در هر زمینه شغلی از جمله؛ دندان‌پزشک، مشاوره، تهیه غذا، فست فود، آهنگری، آرایشگاه، تعمیرگاه موبایل، فروشگاه لوازم عکاسی می‌پردازد.

آخرین اخبار