چاپ کد خبر: 67597
25 شهریور 1400

ساختمان کانون وکلا در قصردشت شیراز آتش گرفت+جزئیات

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز از مهار به موقع حریق و نجات دو شهروند در پی وقوع حادثه آتش سوزی ساختمان کانون وکلا خبر داد .
به گزارش اول فارس، محمد هادی قانع در این باره اظهار کرد: ساعت ۸:۵۸ دقیقه امروز یک مورد حادثه آتش سوزی در طبقه دوم ساختمان کانون وکلا واقع در خیابان قصردشت به سامانه ١٢۵ اطلاع داده شد
وی ادامه داد: بلافاصله سه ایستگاه آتش نشانی ۲،۲۰ و ۵ با امکانات کامل و خودرو حامل تجهیزات تنفسی به محل اعزام شدند. محل آتش سوزی یک ساختمان سه طبقه با کاربری اداری در تمام طبقات بود.
قانع افزود: با بررسی اولیه تیم عملیاتی حاضر، مشخص شد، حریق از قسمت سیستم های الکتریکی سالن کنفرانس در طبقه دوم آغاز و با توجه به قابل اشتعال بودن لوازم موجود در سالن از جمله صندلی ها، دیوار پوش ها، سقف و … شعله های آتش به سرعت در حال گسترش بود به طوری که دود به طبقه بالا نیز سرایت کرده و در پی آن دو خانم از کارکنان این ساختمان در طبقه سوم محبوس شده بودند.
رییس سازمان آتش نشانی شیراز اظهار کرد: به دلیل حضور دو نفر از کارکنان در شرایط نا ایمن ، آتش نشانان با سرعت عمل ضمن نفوذ به طبقه دوم و خاموش کردن آتش، با دستگاه های تنفسی به طبقه بالاتر رفته و  طی یک عملیات حساس،  افرادی که در محل محبوس بودند را نجات دادند
وی ادامه داد: در نهایت شعله های آتش قبل از گسترش و سرایت به دیگر قسمت های ساختمان کاملا اطفا گردید.
قانع در پایان گفت: آتش نشانان تا برقراری ایمنی کامل و اطمینان از عدم کندسوزی لوازم موجود در سالن کنفرانس در محل حادثه حضور داشتند.
ContentImages 131321 خبر تازه
ContentImages 131322 خبر تازه
ContentImages 131323 خبر تازه
ContentImages 131324 خبر تازه
ContentImages 131327 خبر تازه
ContentImages 131328 خبر تازه

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار