چاپ کد خبر: 32165
25 تیر 1399

سارقان اخاذ شیراز در معالی آباد گرفتار پلیس نامحسوس شدند

رئیس کلانتری “۲۳ گلدشت” شهرستان شیراز، گفت: با تلاش پلیس این یگان، ۳ سارق حرفه‌ای که قصد سرقت ازشهروندان داشتند دستگیر شدند.

دستگیری سارقان اخاذ در شیراز/ کشف 178 کیلوگرم مواد مخدر در فارس ...

به گزارش اول فارس ،سرهنگ “داریوش توکلی” بیان کرد: روز گذشته ۳ نفر در بلوار “معالی آباد” شهرستان شیراز با یک دستگاه سواری پراید با تهدید، قصد اخاذی و سرقت از  شهروندان را داشتند توسط نیروهای گشت نامحسوس کلانتری ۲۳گلدشت دستگیر شدند.

وی افزود: سرنشینان خودرو پراید به محض رویت ماموران ، متواری شدند که پس از طی مسافتی تعقیب و گریز با هوشیاری و تلاش مضاعف، در یک عملیات ضربتی دستگیر شدند.

سرهنگ “توکلی” با بیان اینکه پس از استعلام از سامانه مشخص شد که خودرو پراید مسروقه می‌باشد، گفت: در بازرسی از آن خودرو یک عدد اسپری فلفلی غیر مجاز کشف شد.

رئیس کلانتری “۲۳ گلدشت” شهرستان شیراز با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی اولیه به ۵ فقره سرقت خودرو و قطعات آن اعتراف کردند، گفت: سارقان اقرار کردند که پس از سرقت خودرو در سطح شیراز، به وسیله آن اقدام به اخاذی و سرقت از شهروندان می‌کردیم.

این مقام انتظامی با بیان اینکه سارقان حرفه‌ای پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند، از شهروندان خواست با سرلوحه قرار دادن هشدارهای انتظامی و تماس با سامانه ۱۱۰ در راستای ارتقاء احساس امنیت، همیار همیشگی پلیس باشند.

به کانال اول فارس در واتساپ بپیوندید%D9%88%D8%A7%D8%AA%D8%B3%D8%A7%D9%BE

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار