چاپ کد خبر: 62764
10 مرداد 1400

سارق سنگدل در اوز خانه مالباخته را به آتش کشاند

طلا 2

به گزارش اول فارس، سرهنگ “محمدهادی محمدیان”با اعلام این خبر بیان کرد: در پی وقوع یک فقره آتش سوزی منزل در مردادماه سال گذشته در روستای “فیشور” از توابع شهرستان اوز و همچنین سرقت طلاجات، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند که منزل مسکونی خالی از سکنه بوده و فردی ناشناس پس از ورود به آن و سرقت حدود ۵ میلیارد ریال طلا خانه را به دلیل پاک کردن صحنه جرم به آتش کشیده است.

فرمانده انتظامی شهرستان “اوز” خاطر نشان کرد: کارآگاهان با تحقیقات میدانی و تخصصی موفق شدند پس از یک سال سارق حرفه‌ای و سابقه دار که هیچ سرنخی از خود در صحنه جرم به جا نگذاشته بود شناسایی و وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

سرهنگ “محمدیان” با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم که اطراف کوه‌های این شهرستان بود حدود ۲۰۰ گرم طلای مسروقه به ارزش ۲ میلیارد ریال(برابر نظر کارشناسان) کشف شد، گفت: متهم در بازجویی اولیه به جرم خود مبنی بر سرقت ۵ میلیارد ریال طلا و آتش زدن منزل مسکونی اقرار کرد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد، گفت: شهرستان اوز مکان ناامنی برای سارقان و مخلان است و کسانی که بخواهند باعث اخلال در نظم و امنیت شوند به شدت و برابر قانون برخورد می‌کند.

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار