چاپ کد خبر: 1691
20 آبان 1397

سارق مسافرکش در دام پلیس شیراز

رئیس پلیس آگاهی فارس از دستگیری یک سارق که تحت پوشش مسافرکش در شیراز  اقدام به ۱۰ فقره سرقت از شهروندان کرده بود، خبر داد.

8933467 749

به گزارش اول فارس ،؛ سرهنگ فرج شجاعی رئیس پلیس آگاهی فارس گفت: به دنبال وقوع چندین فقرهسرقت سریالی تحت پوشش مسافرکش توسط سرنشینان یک دستگاه پراید در شیراز، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی اظهار کرد: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، سارق با یک دستگاه پراید تحت پوشش مسافرکش افراد عبوری را سوار و در مکان‌های خلوت با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت اموال آنان شامل گوشی تلفن همراه، وجه نقد، ساعت و انگشتر آنان می‌کند.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس افزود: در این راستا ماموران پلیس آگاهی موفق شدند سارق را شناسایی و آن را برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل کنند.

سرهنگ شجاعی با بیان اینکه متهم در بازجویی فنی و تخصصی و مواجه شدن با ادله و مستندات پلیس به ۱۰ فقره سرقت به عنف اقرار کرد، ادامه داد: این سارق مسافرکش نما تحویل مراجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شد.

این مقام انتظامی به شهروندان توصیه کرد: تا آنجا که امکان دارد برای جابه جایی از ناوگان حمل و نقل عمومی شامل اتوبوس، تاکسی و آژانس مسافربری استفاده کنند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار