چاپ کد خبر: 50926
26 فروردین 1400

ساعت دفن اموات در شهرستان بویراحمد اعلام شد

اموات کرونایی

 ایلنا: مجید احمدی در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای شهرستان بویراحمد  در یاسوج گفت: خاکسپاری‌ها اموات باید ساعت هشت صبح انجام بگیرد.

وی از راه اندازی کمیته بهداشت در شهرستان بویراحمد خبرداد و اظهار داشت: دهیاران، بخشداران، شبکه بهداشت و نیروی انتظامی جزء این کمیته هستند و باید مراسم‌های تشییع جنازه و ختم را مدیریت کنند.

سرپرست فرمانداری بویراحمد افزود: مهم‌ترین مشکل ستاد کرونا برگزاری مراسم‌های عزاداری و جشن عروسی بوده و باید تدابیر بهتر و سخت گیرانه تری در این رابطه اندیشیده شود.

احمدی گفت: مکان‌های گردشگری و تفریحی بسته است و نظارت به خوبی بر بازار انجام گرفته و همه مدیران پای کار هستند که سلامت و امنیت جان مردم تأمین شود.

به گفته رئیس ستاد کرونا در شهرستان بویراحمد، تذکرات لازم در خصوص پرهیز از تجمع‌ها، دورهمی‌ها و برگزاری مراسم‌های عزاداری و جشن عروسی داده شده و کنترل هم خوب بوده اما برخی نمی‌خواهند بپذیرند که وضعیت کرونایی این شهرستان چگونه است.

احمدی گفت: به کسانی که به خودشان رحم نمی‌کنند، رحم نمی‌کنیم.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

امید علی پنجشنبه , ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۹

اگر مسولیت محترم به فکر مردم بودن هیچ وقت کار به اینجا نمی‌کشید که کسی نتونه در مراسم مرده هاش شرکت کنه،یا بخوان بهش توهین کنند. دستتون درد نکنه.

آخرین اخبار