چاپ کد خبر: 4931
5 اسفند 1397
رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری شیراز خبر داد:

ساعت گل شیراز نوروز ۹۸ بازسازی می‌شود

9488349 455

به گزارش پایگاه خبری اول فارس از شیراز، جهانبخش میرزاوند رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز به اهمیت ویژهساعت گل در حافظه جمعی مردم شیراز اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه شهر شیراز از گذشته با عنوان شهر گل و بلبل شهرت داشته ساعت گل که ترکیب زیبایی از زمان و گل است تبدیل به یک اِلمان ماندگار در اذهان شهروندان شیرازی و مسافران این شهر شده است.

وی با بیان اینکه ساعت گل به رغم گذشت زمان همچنان جزیی جدا نشدنی از خاطره جمعی مردم شیراز است، افزود: در سال‌های گذشته به علت انجام عملیات عمرانی ایستگاه مترو در میدان امام‌حسین شاهد غیبتساعت گل شیراز بوده‌ایم، اما سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شیراز قصد دارد با پایان این عملیات عمرانی با احیا این اِلمان به بازسازی بخش مهمی از خاطره جمعی مردم بپردازد.

دکتر جهانبخش میرزاوند اقدام ماندگار گذشتگان در ایجاد این نماد شهری را بسیار ارزشمند توصیف کرد و گفت: تلاش شده است ساعت گل با اصالت و ظاهر اولیه خود بازسازی شود.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شیراز همچنین از تلاش‌ها و پیگیری‌ها برای ثبت ملی این نماد تاریخی شهر شیراز خبر داد

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار