چاپ کد خبر: 42276
18 دی 1399

اول فارسTV|سالار خان فضای مجازی دستگیر شد

به گزارش گروه محیط زیست اول فارس ، سرهنگ محبت خانی، فرمانده یگان حفاظت محیط زیست در مصاحبه با شبکه خبر گفت که با پیگیری مرکز فوریت‌های سایبری یگان حفاظت محیط زیست و همکاری پلیس فتا، پلیس اطلاعات و امنیت فرماندهی انتظامی، فردی تحت عنوان سالارخان که به عنوان سردسته شکارچیان متخلف در فضای مجازی فعالیت می‌کرد، شناسایی و دستگیر شد.

او با اتهاماتی مثل ایجاد جمعیتی علیه محیط‌بانان، ترویج سلاح‌های شکاری، آموزش شکارچیان غیرمجاز، انتشار تصاویر شکارهای خود و جریحه دار کردن افکار عمومی، تحویل مقامات قضایی شد.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ناشناس جمعه , ۱۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۸

یه پولی میده آزاد میشه حالا ببینید الان بابک زنجانی اعدامشده مگر آه حیونا کاری کنه

یاسر جمعه , ۱۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۴

امیدوارم که برخود جدی بشه و درست و حسابی حالشو جا بیارند آخه مردک عوضی ازاین زبان بسته ها چه می خوای که زندگی رو ازشون گرفتید خجالت بکشید خاک بر سر. بی شعور فقط از مسئولان انتظار می رود که برخورد کنند و از تمامی مسئولان و ریاست محترم محیط زیست کل کشور یک فکری به حال وروز محیط زیست نابود شده استان ایلام بکنند و یک فکری به حال جانداران در معرض خطر داشته باشند چون که متاسفانه در استان ایلام در بیشتر جاها عوامل ….. ایلام با شکارچیان رابطه پنهانی دارند و کار …… ایلام و عملکرد آن خیلی خیلی خیلی خیلی ضعیف است انتظار برخورد جدی از مسئولان. ممنون

همینطوری جمعه , ۱۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۹

باید ولش کنین تو دشت و بیابان بعد چند نفر باسلاح شکاری بزننش.مثل همون حیوانهای بدبخت

ناشناس جمعه , ۱۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۶

فقط‌وفقط حبس‌عبد یااعدام نادری عبرت برابقیه بشه ،خدا نابودش کنه،?

جهاندیده جمعه , ۱۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰

واقعا افکار عمومی را جریحه‌دار کرده بودن

رحیم پور جمعه , ۱۹ دی ۱۳۹۹ - ۷:۲۴

امیدواریم برخورد جدی بشه

آخرین اخبار