چاپ کد خبر: 57030
23 خرداد 1400

تیپ خاص مهشید جوادی در عکس های جدیدش+تصاویر

مهشید جوادی اولین بار در تلویزیون در سال ۱۳۹۶ در مجموعه تلویزیونی عمودی ها به کارگردانی محمد حجت ذیجودی ایفای نقش کرده است.

هر چند  موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدی او مثل سریال آنام، زیاد نبود ولی تجربه خوبی برای مهشید جوادی به حساب می آید و همکاری با هنرمندانی مانند محسن یگانه، اسدالله یکتا، کیانوش گرامی و سید مهرداد ضیایی را تجربه کرد.

عکس های جدید مهشید جوادی 1

عکس های جدید مهشید جوادی 1

مهشید جوادی سال ۱۳۹۶ در مجموعه تلویزیونی پر بازدید آنام نقش مهمی بازی کرد و توانست با مهارت خویش، آن نقش و همچنین خود را بین مخاطبان تلویزیون مطرح کند. مهشید جوادی در این مجموعه تلویزیونی با جواد افشار همکاری داشت.

او توانست با بازی در سریال آنام تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و بازی در کنار هنرمندانی مانند مجید واشقانی، امیررضا دلاوری، ناصر هاشمی و لاله مرزبان بر تجارب وی افزود.

عکس های جدید مهشید جوادی 2

عکس های جدید مهشید جوادی 3

مهشید جوادی در سریال بچه مهندس هم نقشش را بخوبی ایفا کرد.

مهشید جوادی ایرادی از سریال «بچه مهندس» می‌گیرد که به نظر او نه تنها بد نیست بلکه ایراد خوبی است.

عکس های جدید مهشید جوادی 4

مهشید جوادی که همراه با عوامل سریال «بچه مهندس» می‌گوید: «سریال «بچه مهندس» یک ایراد خوب دارد و آن هم این است که هنرمندانی که سالیان سال دیده نشدند، با این سریال به شهرت رسیدند، به همین دلیل آدم‌ها متوقع می‌شوند و فکر می‌کنند اگر در یک فصل حضور داشتند، باید در فصل بعد هم حضور داشته باشند.»

او در بخش دیگری از حرف‌هایش درباره حاشیه‌های پیش آمده حین پخش سریال توضیح داد:‌ «ما نزدیک شش ماه است که دائم در کنار هم هستیم و یکسری شوخی بین ما هست که لحظه‌ای که لایو گرفتیم نباید ثبت می‌شد، اما نه به کسی توهینی کردم نه منظوری داشتم، چون خودم آدمی هستم که همیشه پرچم صلحم بالا است و هیچ علاقه‌ای ندارم که اینگونه به شهرت برسم و برای خودم فالور جذب کنم، چون به نظر من این موضوع خیلی بی ارزش است.»

عکس های جدید مهشید جوادی 5

عکس های جدید مهشید جوادی 6

mahshid javadii 01

22

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار